Нови марки откриват магазини в Grand Mall, 93 % от площите са заети
Нови марки откриват магазини в Grand Mall, 93 % от площите са заети / снимки: Grand Mall

В последните дни на 2014 г. лидерът сред варненските търговски центрове Grand Mall отчита най-успешната година от създаването си насам – само през нея 42 нови обекта отвориха врати, като заеха 12 523 кв. м търговска площ. Така заетостта достигна 93% и над 50 000 кв. м площ.

Нови марки откриват магазини в Grand Mall 93  от площите са заети
netinfo

През годината в Grand Mall за пръв път във Варна стъпиха със свои магазини модната марка Reserved, която се разположи на над 1400 кв. м, Mohito – с 450 кв. м, обувките и чантите на Baldinini & Pepina M, уличната мода на Brutal Street Life. За пръв път в морския град акостираха и обувките на Camper, модните облекла на Liu Jo и мултибранда Fusion с марки Pepe Jeans, Gas Jeans, Fornarina, Lacoste, Diesel и Caterpillar. Българската модна марка Negative отвори врати през ноември, както и Rebecca и Styles. Детската мода на Original Marines също за пръв път идва във Варна с магазина в Grand Mall. Предстои откриването и на Bobo Zander.

Andrews, Marlboro Classic MCS, M'suit, Exclusive jeans допълниха избора в сектора на мъжката мода. Sport Vision зае над 1100 кв. м, а Flair Sport стана част от спортните предложения от началото на декември.

Бижутата на Swarovski вече имат своя позиция, както и часовниците и бижутата на Swatch, а и часовниците на Timeland и Varjabedyan. Няколко нови магазина за аксесоари зарадваха посетителите – Pronta, S-gift и Modissimo се появиха за пръв път на варненска територия.

Марки, посветени на дома и интериора, разшириха гамата на предлагане в търговския център. Martineli design corner влезе с близо 2000 кв. м площ. English home отвори за пръв път в града с предложения за спално бельо, Arya Home и българската марка Roxyma Dream също се включиха в темата със свои магазини. Изделия от корк внесе под покрива на мола марката 100% Cork. Разшири се и оптичният магазин Joy Optics. Магазин на М-тел допълни присъствието на телекомуникационни компании в търговския център.

Предстои Grand Mall да приеме в своите пространства уникалния за България „Ретро Музей“, който ще заеме близо 4000 кв. м.

Нови марки откриват магазини в Grand Mall 93  от площите са заети
netinfo

За радост на почитателите на италианската кухня още един италиански ресторант се откри във Варна - Massa Kitchen Restaurant посреща гости на 470 кв. м на втория етаж на мола. Заедно с новонастанените там турски грил Ellite и сръбска скара ID BBQ новият ресторант извежда Grand Mall до позицията на мол с най-голям фудкорт в България. В първите месеци на новата година там ще дойде още един нов обект - Chicken King с познати рецепти за пържено пиле.

Нови марки откриват магазини в Grand Mall 93  от площите са заети
netinfo

Любимият на варненските малчугани детски център Кидс Планет ще посрещне новата година реновиран - с обновена концепция, детска дискотека и много забавления за малки и големи деца.

Така с изключителния си за Варна микс от модни брандове, сериозна част от които представени единствено на негова територия, Grand Mall безусловно се затвърждава като най-голямата модна дестинация в морската столица. Богатият фудкорт с многобройни вкусни предложения от различни краища на света и забавленията за деца дават на посетителите възможност за емоционален и релаксиращ шопинг, който явно се цени от варненци и гостите на града, за които Grand Mall и този сезон е територия №1 за празнично пазаруване.