Нов софтуер, който вече функционира, улеснява административното обслужване във Варна като обединява дейностите и базите данни, осигурявани досега от три отделни програми. Той е безплатен за общината.
Основните области, в които се предоставят предимства чрез новия продукт, са автоматизиране на дейностите по издаване на данъчни оценки, общо представяне на всички задължения и плащания, предоставяне на информация, поддържане на история на събития и промени, автоматизиране на издаването на актове за установяване на административни нарушения и наказателни постановления.
Най-масовите документи могат да се издават, освен в общината, и в изнесени точки в районните кметства. Софтуерът ще помогне да се повиши общата събираемост от 80 на 100 процента.
От 30-ти септември ще стане възможно проверяването по електронен път на страницата на общината на задължения чрез въвеждане на ЕГН. Това ще става след подаване на молба и получаване на лична парола, за да се защитят личните данни. Електронен подпис няма да е необходим.