Близо 235 000 души посетиха Grand Auto 2012
Близо 235 000 души посетиха Grand Auto 2012 / netinfo

Огромен интерес от страна на варненци отчетоха организаторите на приключилото автоизложение Grand Auto 2012. Равносметката показва, че 234 919 души  са разгледали   предстaвените в Grand Mall автомобили.

Почти двойно са скочили и продажбите спрямо миналогодишното първо издание на изложението. През 2011 г. с нови коли от авто шоуто са си тръгнали 49 души, а тази година новите собственици на возила са вече 90.

Сред рекордьорите на Grand Auto 2012 е шампионът по продажби Citroen. Представителите на марката могат да се похвалян с 15 сключени. 14 купувачи са предпочели Hyundai за свой нов автомобил. На трето място по продажби се нарежда Skoda.

Анализирайки участието си в Grand Auto 2012 вносителите на автомобили посочват приноса на най-голямото авто изложение край морето за развитието на техния бизнес.

Премиум марката BMW, която за пръв път участва в изложението, е открила нови фенове. „Често това са клиенти на други марки, които сега ни видяха, бяха впечатлени и вече са наши потенциални клиенти – отбелязва Живко Стоянов от „Варна карс”. - Хубаво е, че на такова изложение посетителите могат директно да правят сравнение между различните марки и модели. За това помогна и доброто решение на организаторите да разположат премиум марките на втория етаж в търговския център.”

Вносителите на електромобили ЕМО, които сега проправят пътя на еко возилата, бяха приятно изненадани от силния интерес на посетителите към техните експонати: „Много сме доволни от изложението, толкова много хора научиха за нас – споделя Мина Крайчева. – Добър беше и тест драйвът, всичко около организацията беше перфектно. Убедени сме, че мисленето на българския потребител се променя и електрическите автомобили и мотопеди ще пробият и на нашия пазар .”

С добра равносметка си тръгват от изложението и представителите на популярната германска марка Volkswagen. Пламен Парашкевов от вносителя „Автотрейд” посочва предимствата на организацията, на общата комуникационна кампания, както и високото ниво на охраната в мола. 

Организаторите и вносителите на автомобили приключват кампанията по Grand Auto 2012 със солидни позитиви. Огромният брой посетители и добрите продажби показват, че форматът на провеждане на авто изложение в търговски център, наложен в България първо от Grand Mall, е изключително успешен и в комуникацинен, и в търговски план. И вече планират следващото издание.