Конкурс търси мото на еко кампания
Конкурс търси мото на еко кампания / DarikNews.bg

Община Стара Загора обяви регионален конкурс за мото на еко кампания.

Логото на кампанията е цвят на липа. Знакът ще бъде поставян на всички печатни материали-брошури, календари, покани, картички, плакати, химикали и др., които общината издава. Те ще бъдат произвеждани само от рециклирани материали.

Мотото на еко кампанията трябва да бъде кратко, оригинално и на български език, да не е използвано в други подобни кампании. Заедно с логото на кампанията мотото трябва да изразява отношение към опазването на околната среда.

Участниците в еко конкурса трябва да са свързани със Стара Загора-да са родени, да учат, работят или да живеят в града на липите, защото според организаторите, е необходимо община Стара Загора да подкрепи своите таланти. Няма възрастови ограничения за авторите на мотото, а крайният срок, до който могат да изпращат предложенията си е 29 февруари 2012 година на адрес konkurs@starazagora.bg. Необходимо е всеки да посочи трите си имена, телефонен номер и e-mail за обратна връзка.

Всички прредложения ще бъдат разгледани от специална комисия с председател кметът Живко Тодоров. Ще бъдат връчени една първа и две поощрителни награди.

Еко конкурсът се осъществява с медийната подкрепа на Дарик радио Стара Загора, вестниците Бизнес поща и Старозагорски новини, сайта stznews.