Близо 40 граждани посетиха ръководството на общинска администрация Сливен в приемния ден в началото на октомври. Те поставиха въпроси, свързани с инфраструктурата в града, с благоустрояването, с общинската собственост и други проблеми от частен и обществен характер.
Млади хора, които живеят в чужбина и се връщат в родния си град, представиха конкретни идеи и предложения в сферата на културата, както и за подобряване на начина на живот, и градската среда. Група граждани от Сливен показаха свои проекти за благоустрояването на междублоково пространство. Хора от населени места в общината информираха за лошо състояние на пътищата и други инфраструктурни проблеми. Потърсено беше съдействие за решаване на социални и хуманитарни проблеми на конкретни хора.
Голям беше броят на търсещите съдействие от кмета и неговите заместници по Закона за управление на етажната собственост /ЗУЕС/. Гражданите поставят и проблеми, свързани с междусъседски спорове.
Приемният ден на кмета и неговите заместници, както и на секретаря на общината, е всеки първи четвъртък от месеца. Записването става предварително - два дни преди това – във вторник от 8.30 часа в Центъра за административно обслужване на гражданите – източен вход на общината. Жалби и сигнали се приемат и по електронна поща.
„На много хора се оказва съдействие своевременно от служителите на администрацията и не се налага да посещават приемния ден”, посочи общинският експерт Таня Балабанова.
Млади хора, които живеят в чужбина и се връщат в родния си град, представиха конкретни идеи и предложения в сферата на културата, както и за подобряване на начина на живот, и градската среда. Група граждани от Сливен показаха свои проекти за благоустрояването на междублоково пространство. Хора от населени места в общината информираха за лошо състояние на пътищата и други инфраструктурни проблеми. Потърсено беше съдействие за решаване на социални и хуманитарни проблеми на конкретни хора.
Голям беше броят на търсещите съдействие от кмета и неговите заместници по Закона за управление на етажната собственост /ЗУЕС/. Гражданите поставят и проблеми, свързани с междусъседски спорове.
Приемният ден на кмета и неговите заместници, както и на секретаря на общината, е всеки първи четвъртък от месеца. Записването става предварително - два дни преди това – във вторник от 8.30 часа в Центъра за административно обслужване на гражданите – източен вход на общината. Жалби и сигнали се приемат и по електронна поща.
„На много хора се оказва съдействие своевременно от служителите на администрацията и не се налага да посещават приемния ден”, посочи общинският експерт Таня Балабанова.