Подадените декларации от началото на годината в офиса на НАП в Сливен са повече от 12 000, като близо 35 % са изпратени по интернет с електронен подпис или с безплатния персонален идентификационен код (ПИК). В близките дни се очаква по пощата да пристигнат още декларации.
Обслужените клиенти на приходната администрация в Сливен са близо 35 000 от началото на годината.
„Все повече българи предпочитат удобството на електронните услуги, което им спестява време и пари. Данъчната кампания приключи успешно. На всички служители благодаря за високия професионализъм, за това, че за поредна година осигуриха компетентно и качествено обслужване на клиентите", коментира по повод края на кампанията директорът на офиса в Сливен.
Продължава обработването на годишните данъчни декларации, подадени чрез пощенските оператори, като от офиса на НАП Сливен уточняват, че при технически грешки или пропуски, физическите лица ще бъдат уведомявани чрез имейл, sms, телефонно обаждане или писмо.