12% е ръста в продажбите, реализирани от „Карлсберг България”, за първите два месеца на 2008 година, в сравнение със същия период на 2007-ма, това съобщи на пресконференция днес изпълнителният директор на „Карлсберг България” Александър Грънчаров.
Пазарният дял на компанията за първите два месеца е достигнал 31%, което е с 4% повече в сравнение януари и февруари 2007 година. Всички марки бира на „Карлсберг” отбелязват ръст в продажбите, а близо една пета от изпитото пиво у нас е било с марката „Шуменско”.
0.5-литровата стъклената бутилка с ретро дизайн и отличителните елементи на пивоварната бе официално представена днес. Тя е част от юбилейната серия по случай 125-годишнината на „Шуменско пиво”.
През 2008 година се очаква близо 3 пъти да нарасне капацитетът на производство на наливна бира в шуменската пивоварна. Това ще стане с пускането на новата линия за кегове, която ще заработи през месец май.
Днес стана ясно още, че за модернизация на шуменската пивоварна „Карлсберг България” ще инвестира над 20000000 лв. през следващите три години. Част от плана за модернизация е и изграждането на нова пречиствателна станция за отпадни води, която ще бъде построена в пивоварната до края на 2009 година.