Тримесечното засичане на тока – след 10 месеца
Тримесечното засичане на тока – след 10 месеца / netinfo

Засичането на електромерите на 3 месеца ще бъде въведено за абонатите на EVN не по-рано от месец септември 2008 г., съобщи председателят на Управителния съвет на компанията Щефан Шишковиц. Той подчерта, че местното електроразпределително дружество, което обслужва цяла Югоизточна България, ще изчака реакцията на абонатите на Е.ОН и ЧЕЗ от внедряването на тримесечните сметки.

EVN e инвестирала 600 000 лева в изграждането на открития днес коол-център в Пловдив, който денонощно обслужва всички 1,5 млн. клиенти на дружеството. Софтуерът на “Сименс” позволява едновременно приемане на 60 обаждания, разпределяне на входящите позвънявания към свободните оператори и обратно обаждане към клиента, обясни ръководителят на центъра Александър Петков. Операторите, които работят в коол-центъра, са между трима и тридесет, в зависимост от интензитета на позвъняванията в различните дни и различните часове на денонощието.

Основната цел е бърза обработка на сигналите за аварии. Информация за тях се подава на номер 0 7001 0007. Преди това обаче на автоматичен запис вървят всички големи аварии в Бургаска Ямболска Сливенска Старозагорска и Кърджалийска области, за които дружеството вече е известено.

Чрез единния телефон 0 7001 0207 могат да се правят автоматични проверки на сметки. На тел. 0 7001 7777 се получават консултации, може да се прави връзка с конкретен служител, да се получи информация за текущ сметка или съвети за енергийна ефективност.

4,68 по шестобалната система е оценката, която са дали абонатите на обслужването от страна на EVN, съобщи Петков като се позова на изследване сред 8 500 клиенти по метода “интервю”.