Община Пловдив трябваше да направи втората вноска към Фонда за развитие на летище Пловдив още в края на март, съобщи за Дарик шефът на аеропорта Дойчин Ангелов по повод информацията, че Славчо Атанасов е внесъл предложението втората такса да бъде гласувана в ОбС. Атанасов е направил това съвсем скоро, а е трябвало да го внесе не по-късно от два месеца след вземане на решението за втората вноска, което се случи в началото на февруари, категоричен бе Ангелов. След като Пловдив е станал член на фонда, е редно да се съобразява с устава му, каза той и отново напомни, че всички останали общини отдавна са внесли таксите си.
Сдружението има задължения към авиокомпанията „Райънеър", която обяви, че възнамерява да закрие две от редовните си линии до летище Пловдив - от Милано и Франкфурт. Наличностите бяха отдавна изчерпени, а фондът трябваше да покрие задълженията си, които има към „Райънеър", но при създалата се ситуация това е невъзможно, обясни шефът на аеропорта. Полетите до Милано се запълваха на 60%, за което много други летищни оператори могат само да си мечтаят като заетост. Към полета до Германия интересът е много сериозен и пътникопотокът щеше да е още по-голям, коментира Ангелов.