С плакет и грамота бе отличен управителят на „Рефан" Ангел Попов за работещия франчайз модел за успешен бизнес. Това стана на Четвъртото специализирано изложение за франчайзинг, проведено в столицата.
Призът на „Рефан България" бе връчен за брилянтната иновативна идея да събере цялата парфюмерийна и козметична продукция на марката на минимум площ.
Щандът на „Рефан", който се нуждае само от 3 квадратни метра търговска площ, е в кокетен малък специално оборудван бутик, в който могат да се сместят 60 разновидни ухания.
И ако досега чрез своите икономичски и търговски идеи фирма „Рефан" даваше ежегодно шанс на 2000 български семейства да развиват личен семеен бизнес, то сега техния брой значително ще нарасне. Кокетен „Рефан мол" може да се изгради на малка търговска площ със скромни финанси.