Всеки втори човек в Пловдив има кола, а 35% от собствениците карат автомобилите си всеки ден. Такова обобщение направи директорът на Дирекция "Устройствено планиране" арх. Георги Селенски в предаването Дарик кафе и обобщи, че софиянци шофират по-малко от пловдивчани.
4-те големи тангенти трябва да поемат движението и трафика в центъра на града, за да се разтоварят невралгичните зони в градската улична мрежа, каза още той.Големите училищни дворове да се превърнат в подземни гаражи е реалистичен вариант за решаване на проблема с паркирането. Това обаче може да се случи най-рано след 3-4 години, прогнозира арх. Селенски. Според него синята зона в центъра на града също ще ограничи в известна степен достъпа на автомобили, тъй като паркоместата там ще са платени. Преустановено е издаването на разрешителни за изграждане на нови жилищни сгради, без да са осигурили необходимите паркинги, каза още арх. Георги Селенски.
/Чуйте какво каза още арх. Георги Селенски от прикачения звуков файл/