ЧЕЗ напомня на своите клиенти, че днес изтича крайния срок, в който те могат да подадат към компанията показанията от електромерите си, които са отчели сами. Клиентите, желаещи да се възползват от тази възможност, трябва да направят своя отчет и да подадат данните към компанията в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, на деноношната телефонна линия на ЧЕЗ 0700 10 010 (меню 2), по електронната поща на адрес zaklienta@cez.bg, на факс (02) 8959 667 или през уеб-сайта www.cez.bg.
Клиентите трябва да посочат данните от електромера (по всички тарифи), клиентски или абонатен номер, датата на отчитане, трите имена на титуляр и адрес на обекта, за който се декларират показания.
„В изпълнение на решението на ДКЕВР за въвеждане на нова цена на електроенергията за битови клиенти, считано от 5 март, „ЧЕЗ Разпределение България" АД започна извънредно отчитане на средствата за търговско измерване. За да гарантира на клиентите си максимална коректност при фактурирането на консумираната електроенергия, компанията им даде възможност да отчетат сами показанията", каза Петър Баран, главен оперативен директор на "ЧЕЗ България".
Поради физическата невъзможност всички електромери да бъдат отчетени в един и същи ден, месечните сметки на битовите клиенти ще бъдат преизчислени към датата на въвеждане на новите цени.