Около 140 сигнала годишно разглежда общественият посредник в Каварна
Около 140 сигнала годишно разглежда общественият посредник в Каварна / netinfo
Между 130 и 150 сигнали и жалби са регистрират годишно при обществения посредник в Каварна, съобщи заемащата длъжността Ели Милева. Над 70 % от тях са решени или насочени към институциите, които могат да ги решат.

Основната функция на  местния обществен посредник е да разрешава проблеми, възникнали между общинската администрация и гражданите, поясни Милева. По думите й обаче хората поставят и  други въпроси. Граждани на Каварна са търсили съдействие при конфликти с Е.ОН или ВиК,  а също за решаване на  лични проблеми.

Институцията местен обществен посредник съществува в Каварна от 2004 година. Тя е единствената на територията на Добричка област.