От електроснабдителната компания "Енерго-про" провеждат срещи с държавните ведомства, търсейки съдействие за разплащане на задължения за милиони левове от страна на ВиК дружествата, които са сред най-големите длъжници за използвана електроенергия.
45 километра или над 60% от водния цикъл на Добрич вече са приключени
В търсене на решение по проблема, членове на Управителния съвет на компанията инициираха поредица от срещи с представители на КЕВР, Министерство на енергетиката, Министерство на регионалното развитие и благоустройството и други институции, на които е предоставена подробна информация.
От "Енерго-про" информират, че независимо от положените усилия до момента, преговорите между компанията и ВиК операторите за намиране на решение не дават реален резултат. Натрупаните дългове сериозно затрудняват оперативната работа на "Енерго-про" и ощетяват изрядните клиенти на компанията, коментират от дружеството и допълват, че неразплатените суми ограничават възможностите за извършване на необходимите инвестиции за подобряване качеството на доставката на енергия и обслужване на клиентите.
Създадоха временна комисия в Общинския съвет по проблемите с водоснабдяването на Добрич
Освен това Енергото твърди, че "търпи финансови загуби, които не са отразени в цените за разпределение и доставка на електроенергия". В изявлението се допълва, че "Енерго-про" разчита на "съдействие, разбиране и открит диалог с всички заинтересовани страни за съвместно и справедливо разрешаване на критичната ситуация и възстановяване на нормалните разплащания за доставена и използвана електроенергия от ВиК операторите".
45 километра или над 60% от водния цикъл на Добрич вече са приключени
В търсене на решение по проблема, членове на Управителния съвет на компанията инициираха поредица от срещи с представители на КЕВР, Министерство на енергетиката, Министерство на регионалното развитие и благоустройството и други институции, на които е предоставена подробна информация.
От "Енерго-про" информират, че независимо от положените усилия до момента, преговорите между компанията и ВиК операторите за намиране на решение не дават реален резултат. Натрупаните дългове сериозно затрудняват оперативната работа на "Енерго-про" и ощетяват изрядните клиенти на компанията, коментират от дружеството и допълват, че неразплатените суми ограничават възможностите за извършване на необходимите инвестиции за подобряване качеството на доставката на енергия и обслужване на клиентите.
Създадоха временна комисия в Общинския съвет по проблемите с водоснабдяването на Добрич
Освен това Енергото твърди, че "търпи финансови загуби, които не са отразени в цените за разпределение и доставка на електроенергия". В изявлението се допълва, че "Енерго-про" разчита на "съдействие, разбиране и открит диалог с всички заинтересовани страни за съвместно и справедливо разрешаване на критичната ситуация и възстановяване на нормалните разплащания за доставена и използвана електроенергия от ВиК операторите".