ж
ж / Thinkstock/Getty Images
Представяме и миниатюри от 3D принтер на изложение в Лондон

Страната ни подема мощна рекламна кампания в Съединените американски щати. Това стана ясно от изявление на министъра на туризма Николина Ангелкова по време на редовното заседание на Съвета по туризъм, което се проведе в Златни пясъци. По думите й, България ще бъде рекламирана за първи път в градове като Ню Йорк, Вашингтон, Лос Анджелис, Лас Вегас и Чикаго. 

"Ще можем да видим типични за страната ни места на знакови точки в Ню Йорк. Това ще продължи два месеца. Знаем, че Ню Йорк е космополитен град с туристи от цял свят. Досега там не сме имали рекламни активности. Провели сме разговори с управата на американския град. Започваме рекламната кампания през октомври", каза министър Ангелкова.

Тя допълни, че България е поставена на първо място по интерес от страна на германските туристи, на второ от холандските и на трето и четвърто от френските и руските. В годишната програма за национална реклама през 2018-та, Министерството на туризма залага на дигиталния маркетинг и онлайн активностите, стана ясно от изявлението на Ангелкова. По време на заседанието беше обявено, че от началото на годината, страната ни е спечелила 1,5 млрд. лева от сектор туризъм.

През ноември на туристическото изложение в Лондон за пръв път България ще представи 3D-виртуално изображение на част от културно-историческото си наследство. Туристическото ни министерството работи по пилотен проект за пространствено дигитализиране на популярни обекти, на първо време ще бъдат представени 20 забележителности, сред които Рилският манастир, Царевец, Варненската катедрала, крепостта Червен. На изложението в Лондон ще се предлагат миникопия на тези обекти, които ще бъдат отпечатвани от 3D принтер, като сувенири за посетителите на българския кът.