Онлайн рекламата нe отблъсква потребетилите
Онлайн рекламата нe отблъсква потребетилите / netinfo

Потребителите на интернет като цяло са настроени положително към онлайн рекламата. До този извод стига проучване на американската асоциация DMA (Direct Marketing Association), предаде БГНЕС, като се позова на TechNews.

Изследването е било фокусирано върху двата основни модела за предоставяне на интернет съдържание – безплатно, но с присъствието на реклама, и платено, без реклама.

Около 72 на сто от анкетираните са заявили, че предпочитат модела, при който съдържанието е съпроводено с реклама. Този резултат дава повод на анализаторите да прогнозират по-нататъшен ръст на пазара за интернет реклама.

Само 10 процента от анкетираните са посочили, че използват регулярно уеб услуги, при които достъпът до статиите е платен, установява проучването на DMA. В момента дори и най-големите медийни компании, с мощни печатни издания, предлагат напълно безплатно съдържание в интернет. Системите за контекстна реклама пък са полезни за читателите, тъй като платените връзки и послания са свързани с тематиката на статиите.