Борислав Генов, Директор Банкиране на дребно в в УниКредит Булбанк
Борислав Генов, Директор Банкиране на дребно в в УниКредит Булбанк / УниКредит Булбанк
Клиентите на УниКредит Булбанк вече могат да правят и международните преводи в евро (SEPA преводи) през телефона си. Новата функционалност на приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл вече се използва активно и само месец след стартирането й направените преводи са на стойност почти 2 млн. евро.

Освен възможността за международни преводи в евро, отскоро приложението за мобилно банкиране на най-голямата банка предлага и още няколко нови функции, които допълнително улесняват потребителите и пестят време. Сред тях са възможността за бързо и лесно връщане на превод към сметка, от която е получен, чрез опцията „Върни превод“, както и улеснен вход чрез биометрични данни, с пръстов отпечатък или лицево разпознаване, във вградения в Булбанк Мобайл мобилен токен (М-токен).

Обновеният дизайн на Булбанк Мобайл, както и новите му функционалности, карат все повече клиенти на банката да го използват активно – увеличението на потребителите на мобилното банкиране за последната година е близо 30%

„Дигиталната трансформация е ясен фокус в нашата стратегия, както и желанието ни да предлагаме лесно банкиране. Тези две цели се срещат естествено под формата на непрекъснато подобряване и развитие на Булбанк Мобайл. Вярваме, че с бързи и постоянни иновации в отговор на потребителските очаквания, ще затвърдим лидерската си позиция на най-добра дигитална банка в страната“, коментира Борислав Генов, Директор Банкиране на дребно.

За Булбанк Мобайл

Булбанк Мобайл е многофункционално мобилно банкиране. То предлага на клиентите на УниКредит Булбанк и голямо разнообразие за различни преводи, директно от самото приложение – превод между лични сметки, преводи към чужди сметки, плащане към бюджета, заплащане на битови задължения, както и удобната функционалност за „Сканирай и плати по QR код“, с което се спестява необходимостта от попълване на IBAN и събирането на пари за подарък или за обяд с колегите, става много бързо и лесно.

Помислено е и за ежедневните покупки на клиентите, чрез вградения в приложението Дигитален портфейл, с който клиентите могат да добавят (дигитализират) картите си издадени от банката, след което да платят безконтактно на ПОС терминал директно със своя смартфон.

Клиентите могат да спестят от времето си за посещение на клон, заявявайки различни продукти, както и изцяло дигитално да подпишат необходимите документи за своята нова дебитна карта, с доставка до адрес, договорът за своя нов потребителски кредит, овърдрафт или кредитна карта.

Допълнителни удобства, които могат да бъдат открити в мобилното банкиране на Уникредит Булбанк, е възможността за бърз достъп до наличност по сметка, без да е необходимо влизането в самата апликация, чрез функционалността Widget, която предоставя възможност и за бърз достъп до конкретни менюта в мобилното приложение. Не на последно място е и функционалността за заключване и отключване на конкретна карта издадена от банката, с което клиентите могат да контролират ползваните от тях дебитни и кредитни карти.

Допълнителна информация за наличните функционалности и възможности на Булбанк Мобайл, можете да откриете на сайта на банката, както и в YouTube канала на Уникредит Булбанк.