Предложението е валидно за всички частни и бизнес клиенти на абонаментните планове на компанията до 31 март 2019 г.
Потребителите, които активират допълнителния пакет и имат достъп до услугите Play Diema Xtra и HBO GO, ще могат да ги използват без това да изчерпва включените в този пакет и техния план МВ в срока на валидност на допълнителния пакет. Предложението е валидно, както за настоящите потребители на тези услуги, така и за нови клиенти, които активират услугите през приложението MyTelenor до края на март 2019 г., като новите клиенти на тези услуги ще могат да ги ползват и без месечна такса за първия месец.
До края на март, потребителите на предплатените услуги на Теленор могат да активират допълнителен пакет от 1000 MB за мобилен интернет на максимална скорост в 4G мрежата на оператора без допълнително заплащане, валиден за период от 14 дни. За целта, те също трябва да кликнат на банера в приложението MyTelenor.
„Щастливи сме, че Теленор беше основен двигател за развитието на мобилните мрежи в България, като бе първият от големите оператори, който предложи 4G и VoLTE и предизвика пазара и конкурентите си, така че днес българските потребители се радват на наистина качествени мобилни услуги. Но мобилната мрежа не е само скорост и покритие – тя е преди всичко преживяване. За всеки потребител, преживяването е все по-важно и в последно време той очаква наистина добро видео преживяване, дори когато е в движение“, коментира по време на събитието главният маркетинг директор на Теленор Горан Маркович. „Ето защо искаме да предложим на клиентите си възможността свободно да усетят любимите си дигитални услуги с HD качество, благодарение на отличната мрежа на Теленор“, допълни той.
„Около 97% от населението над 15 години в България ползва мобилни услуги. 71% от тях използват телефоните си за достъп до интернет, като 74% от тях ползват смартфони. Във възрастовата група 7-14 години, само един от 10 не ползва мобилни услуги“, съобщи Иван Комитски, старши експерт „Пазарни проучвания“ в компанията.
„Резултатите от проучването затвърждават нашето убеждение, че българският пазар все още притежава съществен потенциал в областта на мобилния интернет и мобилните дигитални услуги, включително сред онези, които досега не бяха сред активните ни потребители. Искаме всички наши клиенти да се убедят във възможностите на мрежата на Теленор и мога да ви уверя, че ще продължим да развиваме нашите дигитални услуги и да предоставяме на своите клиенти нови възможности“, коментира Горан Маркович.
Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 3,1 милиона активни потребители в България. От 1 август 2018 г. Теленор България, заедно с Теленор Унгария и Теленор Сърбия и Черна Гора, са част от PPF Group. PPF Group инвестира в множество пазарни области - банкови и финансови, телекомуникации, машиностроене, биотехнологии, застраховане, недвижими имоти и селско стопанство. PPF Group оперира в Европа, Русия, Азия и Северна Америка. Групата притежава активи на стойност почти 38 млрд. евро (към 30 юни 2018 г.).