/ ПРОМЯНАТА
Финалистите в ПРОМЯНАТА получиха ценни съвети от едни от най-опитните лица и комуникационни специалисти на медията
Нова Броудкастинг Груп проведе първото по рода си медийно обучение за социални предприемачи в България. Финалистите от най-голямата социално отговорна инициатива на NOVA ПРОМЯНАТА, която се реализира в партньорство с фондация Reach for Change, получиха ценни съвети в сферата на комуникациите от едни от най-опитните лица и комуникационни специалисти на медията.  

"Обучението за работа с медии е част от дългосрочната подкрепа за проектите на ПРОМЯНАТА, която се реализира от NOVA и фондация Reach for Change. Това е първото обучение, което дава възможност на социални предприемачи да се срещнат директно с професионалисти от медиите. За тях това е безценно, защото се научават да комуникират своите проекти чрез медиите и пред по-широка публика.", сподели Юрий Вълковски, Изпълнителен директор на фондация Reach for Change за България.

В продължение на 2 дни, най-успешните социални предприемачи в България успяха да се докоснат до реалния процес и механика на работа на всички телевизионни, онлайн и принт канали, с които Нова Броудкастинг Груп разполага и с които подкрепя комуникацията на проектите им.

ПРОМЯНАТА
ПРОМЯНАТА

Посланикът на ПРОМЯНАТА Ани Салич и един от най-опитните телевизионни водещи в България, представи на социалните предприемачи процесът на създаване на Новините на NOVA, изслуша най-новите им постижения и даде своите съвети за това как биха могли да ги превърнат в новина, която да бъде отразена в националния ефир. Репортерът на NOVA Рада Богданова, награждавана неколкократно за  репортажите си на социална тематика и носител на наградата „Достойните българи”, даде ценни съвети на предприемачите за това как да откриват историите в своите проекти и какъв е процесът след това да ги превърнат в ефективни, запомнящи се и докосващи сърцето. Продуцентът на „Здравей, България” - Гергана Тодорова анализира проектите на социалните предприемачи в ПРОМЯНАТА от гледната точка на актуалност и съдържателност, която те трябва задължително да използват. От своя страна те успяха да я впечатлят и спечелят с реални истории, които съвсем скоро да бъдат показани и разказани в ефира на „Здравей, България” по NOVA.

Безценни съвети за характеристиките и ролята на различните типове медии, даде на социалните предприемачи един от най-изявените комуникационни експерти и преподаватели Доц. д-р Десилава Бошнакова. Още 8 лектора се включиха и споделиха ефективни практики от дългогодишния си опит в сферата на медиите и комуникациите. Сред тях бяха Поля Александрова, настоящ Мениджър Връзки с обществеността на Нова Броудкастин Груп; Главният редактор на vesti.bg – Евгения Друмева; Главният редактор на сп. GRAZIA – Силвия Канин; журналистът и редактор “Общество” на в. Капитал – Зорница Стоилова; Дебора Апостолова – PR Manager на Нетинфо; Ани Софрониева – експерт Социални медии на Нова Броудкастинг Груп; Юрий Вълковски - Изпълнителен директор на фондация Reach for Change за България, Христина Попова – Програмен мениджър на Reach for Change, България; Пламена Димитрова - Експерт Комуникации и Развитие на общността, Reach for Change за България и Стела Ерера, Мениджър Корпоративна и социална отговорност на Нова Броудкастинг Груп.