Нова Броудкастинг Груп продължава стратегията си да развива качествени български кино и телевизионни продукции и да изненадва зрителите с нови за българския ефир предавания и всеки сезон да предлага иновативни проекти. 5 нови български сериала и 14 български уеб поредици, са само част от изненадите за зрителите и онлайн потребителите, които най-голямата мултиплатформена медийна и технологична компания в България подготвя за 2017. Два от най-успешните световни формата - X Factor и VIP Brother - също се завръщат в ефира на NOVA тази година с нови сезони и обещанието за забавление и много приятни емоции.
И през 2017 NOVA е категоричният избор за новини и актуална информация сред активното население. NOVA е предпочитаната медия за българите във важни за страната моменти, каквито са изборите, полагането на клетва на новоизбраните президент и вицепрезидент, както и встъпването им в длъжност, показват данните на пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere Bulgaria.
"Затвърдихме позицията си на водещо и най-голямо медийно предприятие в България", коментира Вики Политова, главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп. „През 2017 година имаме богата инвестиционна програма. Ще инвестираме в множество дигитални технологични решения. Ще зарадваме нашите зрители и дигитални потребители с много нови изненади".
Един от отличителните знаци на пролетта с NOVA ще бъде разнообразието от качествени продукции, a новостите ще продължат да са важна част от програмата на медията и да привличат зрителите. Обичаните формати „Като две капки вода", „Аз обичам България" и
„Черешката на тортата" се завръщат в ефира на NOVA. Предстои трети сезон на „Откраднат живот" - най-успешния български медицински сериал. Още един нов за България авторски формат „Дом за всеки" и нов български сериал „Ние, нашите и вашите" ще направят своя дебют в ефира на NOVA тази пролет. А с жанровото многообразие на новите български сериали - драма, комедия, екшън и криминален, медията ще отговори на разнообразните вкусове на публиката.