Космосът е странен и трудно разбираем. Колкото повече се вглеждаме сред звездите и галактиките, толкова по-странни неща може да открием. Ето част от тях:

Колоните на творението

Колоните са създадени от газ и прах, и са инкубатори на нови звезди. Счита се, че са били унищожени преди 6 хил. години, а в момента се разпростират до 40 трилиона километра.

Откриха ли изследователите на Космоса друг подходящ за живот свят?

Магнетари

Магнетариите представляват неутронни звезди с магнетични полета. Най-страшното е, че ако се намират на 1000км от нас, могат да изкривят атомите в човешкото тяло и да разкъсат плътта ни.

Галактически канибализъм

Галактически канибализъм се нарича процесът, при който една по-голяма галактика изяжда някоя по-малка и се слива с нея.

Пулсари

Преди науката и технологиите да напреднат толкова, се е смятало, че зомби звездите, изхвърлящи радиация на определени тласъци, са били извънземно средство на комуникация. Наричат се пулсари, тъй като, ако ги наблюдаваме, можем да забележим, че те сякаш проблясват на импулси.

космос
iStock/Getty Images

Психея

Този астероид се намира между Марс и Юпитер и се смята, че представлява оголено желязно ядро на частично формирала се прото планета.

Ще трябва ли да забравим мечтите за големи експедиции в Космоса?

Мира

Това е умираща звезда, която се движи със свръхзвукова скорост, оставяйки след себе си след от материал с дължина 13 светлинни години. Този материал вероятно се превръща в нови звезди.

Прогноза: Космическият туризъм ще навлиза много бързо

Воден резервоар в Космоса

Черната дупка е заобиколена от резервоар, чиито размери са със 140 трилиона пъти повече вода от океаните на Земята. Той произвежда енергията на хиляда трилиона слънца.

И още:

Учени опровергаха теория за съществуване на живот на близки екзопланети

Петте храни, които са забранени в Космоса (ВИДЕО)

Цвете цъфна на Международната космическа станция (СНИМКИ)