Когато говорим за спортни обувки, битката обикновено е между специализирани брандове и добре познатите модни такива. От гледна точка на потребителите, това ни гарантира известни ползи. Някои от т.нар. специализирани” брандове имат богата история, като тук можем да посочим Nike - една компания, за която вероятно всички сме чували. Основана на 25 януари 1964 година от Бил Боуърман и Пол Найт, първоначално компанията е носила името Blue Ribbon Sports. На 30 май 1971 официално е прекръстена на Nike. Днес известното лого, наподобяващо запетая, и култовият слоган “Just do it” са познати в цял свят.
Понастоящем Nike, чиято централа се намира в Бийвъртън, Орегон, са считани за едни от най-големите производители на маратонки за бягане и спортна екипировка. По време на пандемията от COVID-19 продажбите във физически магазини на бранда в Китай намаляха, но в същото време броят на поръчките онлайн се увеличи с цели 36%.
Въпреки че маратонките са първите обувки, които Nike започват да продават, днес техният каталог от артикули е значително увеличен. Той включва оборудване за различни видове спорт, включително бейзбол, хокей на лед, тенис, футбол, баскетбол, лакрос и крикет. От креативна гледна точка, компанията целогодишно си сътрудничи с ключови имена в модната индустрия, което ѝ позволява да създава иновативни дизайни, които лесно можем да интегрираме в своите ежедневни и спортни аутфити.
Чифт кецове след работно време
Въпреки че често свързваме обувките на Nike най-вече с джинси и тениска, важно е да направите избор, съобразен със стила, който търсите. Тук брандът ви дава достатъчно свобода, като можете да избирате между класически маратонки, кецове, модели с по-дебели подметки, цветни или съвсем изчистени.
Все по-често дамите избират да носят чифт обувки Nike в комбинация с къси панталонки и тениска. В други случаи можем да ги видим с маратонки, допълващи памучна рокля със средна дължина, по тялото или асиметрична. А когато работният ден в офиса приключи, момичетата слагат култовите Nike клинове, обуват чифт кецове и се отдават на тренировки на открито.
Защо трябва да носите кецове?
Обикновено хората, които видимо се чувстват добре със спортните обувки на определена марка, остават верни на същата. Когато си купувате чифт кецове, бъдете сигурни, че подметката е достатъчно дебела и гъвкава, за да не влияе на ходенето ви и да не причинява болки в гърба. В днешно време вече се предлагат модели с пяна, които поемат от телесното тегло и облекчават усилията ви. Поради това е важно да залагате на брандове, които вече са утвърдили своето име в бизнеса. Не забравяйте, че репутация се гради в основа на качество, а Nike вече успя да завладее света.
Понастоящем Nike, чиято централа се намира в Бийвъртън, Орегон, са считани за едни от най-големите производители на маратонки за бягане и спортна екипировка. По време на пандемията от COVID-19 продажбите във физически магазини на бранда в Китай намаляха, но в същото време броят на поръчките онлайн се увеличи с цели 36%.
Istock
Чифт кецове след работно време
Въпреки че често свързваме обувките на Nike най-вече с джинси и тениска, важно е да направите избор, съобразен със стила, който търсите. Тук брандът ви дава достатъчно свобода, като можете да избирате между класически маратонки, кецове, модели с по-дебели подметки, цветни или съвсем изчистени.
Все по-често дамите избират да носят чифт обувки Nike в комбинация с къси панталонки и тениска. В други случаи можем да ги видим с маратонки, допълващи памучна рокля със средна дължина, по тялото или асиметрична. А когато работният ден в офиса приключи, момичетата слагат култовите Nike клинове, обуват чифт кецове и се отдават на тренировки на открито.
Защо трябва да носите кецове?
Обикновено хората, които видимо се чувстват добре със спортните обувки на определена марка, остават верни на същата. Когато си купувате чифт кецове, бъдете сигурни, че подметката е достатъчно дебела и гъвкава, за да не влияе на ходенето ви и да не причинява болки в гърба. В днешно време вече се предлагат модели с пяна, които поемат от телесното тегло и облекчават усилията ви. Поради това е важно да залагате на брандове, които вече са утвърдили своето име в бизнеса. Не забравяйте, че репутация се гради в основа на качество, а Nike вече успя да завладее света.