Американска компания предприе антикризисна маркетингова операция, основана на идеята, че красивите жени трябва да пътуват безплатно.
На сайта misstravel.com, пише: „Кой се нуждае от пари? Красивите хора пътуват безплатно, защото красотата сама по себе си има цена".
Така компанията предлага на красиви дами да се запознаят с богати господа и да пътуват из света гратис. В сайта се прави регистрация, кандидатите си съставят безплатен профил, качват снимки и после подбират подходящия спътник и се свързват с него. Идеята вече се е харесала на 100 000 души, отбелязва БТА.
Любопитното е, че броят на красавиците в сайта е три пъти повече, спрямо спонсорите на пътуванията. Маркетинговата идея обаче породи и доста критики , пише в. "Кориере дела сера". Мнозина смятат, че сайтът стимулира проституцията. "Ако красотата си има цена, то цената на щедростта е още по-голяма", посочват критици.