„Знаем колко е важно за настоящите и бъдещи родители, когато правят избори, свързани с децата си, те да са сигурни, че избират най-доброто - независимо дали става въпрос за продукт или услуга. Затова и ние не правим компромис с марките и продуктите, които предлагаме, за да отговарят на нашето мото „Радостта да имаш бебе““.
Кои са “Ивентас”, повече за тях и мисията им ще разберем от интервюто с тях. Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
“Ивентас” ЕООД е официален вносител на любими марки на бебета и родители по целия свят като: Philips Avent, Tommee Tippee, Playgro, Tiny Love, Baby Art, Friendly Organic, Philips Sonicare, Micuna, Phil&teds, Mountain Buggy и др. Стабилен партньор на повече от 900 клиенти на дребно и едро в България. Работим със седем международни, водещи компании в бебешката индустрия. Реализираме допълнителни дейности в подкрепа на настоящи и бъдещи родители, в партньорство с над 50 компании в България – водещи специалисти, болници, медии и др.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Ивентас започва дейност през 1997 г. като основен дистрибутор на марка аксесоари за бременността, раждането и след това. Екипът ни включва 40 млади, енергични и креативни професионалисти, силно мотивирани да предложат висок стандарт на обслужване на партньори и клиенти. Стремим се да представяме продуктите, които предлагаме по един лесен и достъпен 24/7 начин, което се опитваме да осъществим чрез сайта ни.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Усилията ни са насочени и към предоставяне на допълнителна информация, както продуктова, така и образователна, с помощта на професионалисти в онлайн училища за бременни и предавания за млади родители. С какво се различавате от останалите магазини с продукти за деца?
Освен това, че предлагаме изключително качествени продукти на водещи международни марки, имаме и отлично подготвени служители, които консултират и предоставят коректна и качествена информация.
Актуализираме постоянно съдържанието в онлайн магазина ни, което го прави жив и актуален, надежден справочник за портфолиото ни. Постоянно подобряваме навигацията на клиентите в магазина, за да е интуитивна, бърза и изчерпателна.
Поддържаме изключително високо ниво на следпродажбеното и гаранционно обслужване.
Какво привлича най-силно децата?
Атрактивни, цветни и забавни играчки – материали и функции, които естествено стимулират сетивата на растящия човек, по различен начин в различните възрасти. Продуктите ни са създадени с науката за детското развитие зад тях.
В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?
Офлайн: Търговската ни структура е развита и изключително активна в цялата страна. Мрежата ни от партньори се разширява постоянно – това е процес, който е актуален към всеки един момент. Участваме активно и в индустриални търговски и потребителски национални събития. Онлайн: Към момента усилията ни са съсредоточени в това да развиваме сайта си, така че да предоставя максимално пълна и коректна продуктова информация, новини и съвети, в услуга на нашите клиенти.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
Най-важното за един бизнес е да не спира да се развива активно, да се предизвиква и в този ред на мисли за нас външната оценка е ценна, защото тя ни кара да се променяме и да бъдем все по-добри.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Стриктно спазваме наложените изисквания за онлайн търговия, лоялни сме във всяко едно отношение както към партньорите, така и към клиентите си. При въвеждането на нови правила или актуализиране на стари, си пожелаваме, те да бъдат приложими в положение на бързо развиваща се онлайн търговия, както и съобразени с актуалната икономическа ситуация.
Кои са “Ивентас”, повече за тях и мисията им ще разберем от интервюто с тях. Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
“Ивентас” ЕООД е официален вносител на любими марки на бебета и родители по целия свят като: Philips Avent, Tommee Tippee, Playgro, Tiny Love, Baby Art, Friendly Organic, Philips Sonicare, Micuna, Phil&teds, Mountain Buggy и др. Стабилен партньор на повече от 900 клиенти на дребно и едро в България. Работим със седем международни, водещи компании в бебешката индустрия. Реализираме допълнителни дейности в подкрепа на настоящи и бъдещи родители, в партньорство с над 50 компании в България – водещи специалисти, болници, медии и др.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Ивентас започва дейност през 1997 г. като основен дистрибутор на марка аксесоари за бременността, раждането и след това. Екипът ни включва 40 млади, енергични и креативни професионалисти, силно мотивирани да предложат висок стандарт на обслужване на партньори и клиенти. Стремим се да представяме продуктите, които предлагаме по един лесен и достъпен 24/7 начин, което се опитваме да осъществим чрез сайта ни.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Усилията ни са насочени и към предоставяне на допълнителна информация, както продуктова, така и образователна, с помощта на професионалисти в онлайн училища за бременни и предавания за млади родители. С какво се различавате от останалите магазини с продукти за деца?
Освен това, че предлагаме изключително качествени продукти на водещи международни марки, имаме и отлично подготвени служители, които консултират и предоставят коректна и качествена информация.
Актуализираме постоянно съдържанието в онлайн магазина ни, което го прави жив и актуален, надежден справочник за портфолиото ни. Постоянно подобряваме навигацията на клиентите в магазина, за да е интуитивна, бърза и изчерпателна.
Поддържаме изключително високо ниво на следпродажбеното и гаранционно обслужване.
Какво привлича най-силно децата?
Атрактивни, цветни и забавни играчки – материали и функции, които естествено стимулират сетивата на растящия човек, по различен начин в различните възрасти. Продуктите ни са създадени с науката за детското развитие зад тях.
В кои магазини / точки на продажба и платформи / бихте искали да влезете онлайн и офлайн?
Офлайн: Търговската ни структура е развита и изключително активна в цялата страна. Мрежата ни от партньори се разширява постоянно – това е процес, който е актуален към всеки един момент. Участваме активно и в индустриални търговски и потребителски национални събития. Онлайн: Към момента усилията ни са съсредоточени в това да развиваме сайта си, така че да предоставя максимално пълна и коректна продуктова информация, новини и съвети, в услуга на нашите клиенти.
Какви онлайн маркетингови активности имате всеки месец?
- Подготвяме ежемесечни активности на сайта ни и в социалните мрежи с продукти на фокус за стимулиране и подпомагане на продажбите;
- Сътрудничим си със специализирани родителски и медицински медии и отразяваме тези партньорства;
- Включваме се в благотворителни кампании в подкрепа на млади родители, като „Направи го сега“.
- Реализираме маркетингови кампании за постигане на дългосрочни резултати – стимулиране на продажбите на едро, чрез промоции, игри с награди и други подобни активности.
Най-важното за един бизнес е да не спира да се развива активно, да се предизвиква и в този ред на мисли за нас външната оценка е ценна, защото тя ни кара да се променяме и да бъдем все по-добри.
Споделете едно нещо, което искате да се промени в онлайн търговията в България до края на 2022 г., за да улесни вашите продажби и процеси?
Стриктно спазваме наложените изисквания за онлайн търговия, лоялни сме във всяко едно отношение както към партньорите, така и към клиентите си. При въвеждането на нови правила или актуализиране на стари, си пожелаваме, те да бъдат приложими в положение на бързо развиваща се онлайн търговия, както и съобразени с актуалната икономическа ситуация.