Джейн Лин Баден е в А-листата на азиатско-тихоокеанския медиен елит, силен привърженик на културното многообразие, с 18 години опит като стартъп предприемач и двигател на развитието на дигиталния маркетинг, интернет технологиите и CRM в региона.
Дамата, спечелила наградата за Жена на 2015 г. на Ad Age („Women to Watch"), лектор и жури в най-големия медиен фестивал в Кан, идва в България за конференцията Dentsu Digital Camp, която ще се проведе на на 16 февруари в София. На събитието тя ще разкаже какви са най-големите криейтив тенденции в дигиталната ера. В конференцията ще се включат над 600 специалиасти от медия индустрията и представители на едни от най-големите и прогресивни марки от българския и регионален пазар.
Име: Джейн Лин Баден
Написано на китайски : 林真
Позиция: Главен изпълнителен директор на компанията за дигитален криейтив Isobar за Азиатско-тихоокеанския регион и Китай.
Смятам се за „родена в дигиталния свят" защото:
Тълковният речник на Оксфорд твърди: "Роден (native) e човек, роден в определено място или e свързан с него по рождение, независимо дали впоследствие пребивава там или не". Според този критерий, освен ако не сте родени след 1994 г. (годината, в която е основан Yahoo), не може да твърдите, че сте „роден в дигиталния свят". Аз обаче се смятам за гражданин на дигиталната ера и съзнателно съм избрала да живея в този свят от 2000-та година насам.
Постиженията в моята кариера, с които се гордея:
След няколко години в традиционни индустрии и традиционни дестинации като Великобритания и Тайван, реших да основа технологична и дигитална агенция в Голям Китай (разбирайте - региона, който обхваща Китай, Хонконг, Макао и Тайван). През 2008 г. се присъединих към мрежата на Isobar в Китай и минах през няколко различни роли - управляващ партньор за Шанхай, Главен оперативен директор за Голям Китай, и на практика CRM-директор за азиатско-тихоокеанския регион преди да стана Главен изпълнителен директор на групата на Isobar в Китай. В последните 14 години, съм свидетел и пряк участник в много големи проекти, създадени от брилянтния ни екип за емблематични клиенти като Coca Cola, P&G, Philips, Mondelez и BMW.
Професионалната ми мисия:
Да се свързвам с хората е призвание!
Най-хубавата черта на моята работа е:
Избягвам успешно сблъсъка със старите идеи буквално всеки ден.
Личната ми мантра:
"Трудностите се крият не в новите идеи, а в бягството от старите" - Джон Мейнард Кейнс.
Постижението, с което се гордея най-много:
След 15 години в индустрията, все още безкрайно обичам това, което правя.
Тайната на моя успех:
Имам вяра.
Най-сериозното постижение на дигиталната сцена в Китай е:
Масовия успех на QR кодовете, като резултат от разширяването на платформата WeChat. Това промени из основи начина, по който потребителите ни консумират информацията на целия пазар.
Коя е технологията, която смятам за най-важна днес и защо?
Виртуалната реалност. Това е най-силният опит до сега да предефинираме думата "взаимодействие", сред раждането на световната интернет мрежа.
Любимата ми дигитална кампания:
Тази, която ще направя утре.
Предизвикателството, което се стремя да преодолея днес:
В дигиталния свят, винаги ще бъдем в ролята на начинаещи.