Детето, което падна от втория етаж на детска градина, е със счупена подбедрица на единия крак и счупени пръсти на другия, предава NOVA. Прекарало е нощта в болница. То е без опасност за живота и без вътрешни травми.
Инцидентът е станал от прозореца на втория етаж. По разказ на персонала, детето е отворило прозореца и е полетяло. Според тях всичко е станало за секунди. „Детето ми каза, че е Спайдърмен. Обясних му, че това е невъзможно.
Момченце падна от втория етаж на детска градина в Пловдив (ВИДЕО)
Видяхме, че детето е добре, счупени са му крачетата. Трябва да се вземат мерки, моята дъщеря мислеше, че е фея. Но трябва да се вземат мерки ”, обясни кметът на града Здравко Димитров, който е разговарял с детето и родителите.
Той е на мнение, че слагането на решетки няма да е добро решение за децата.Психолози влизат в детската градина. Те ще работят с родителите, персонала и децата. „Този разговор трябва да бъде системен.
Важни са две неща - колко време имаме да говорим с децата и да наблюдаваме знаците, които те ни дават. Другото важно е диалогът между персонала и родителите. Те имат наблюдение как реагира на детето.
Ситуацията е била изненадваща - нямало е конфликт, нямало е конкретна причина, която да провокира това поведение”, обясни психологът Ренета Бонева.
Инцидентът е станал от прозореца на втория етаж. По разказ на персонала, детето е отворило прозореца и е полетяло. Според тях всичко е станало за секунди. „Детето ми каза, че е Спайдърмен. Обясних му, че това е невъзможно.
Момченце падна от втория етаж на детска градина в Пловдив (ВИДЕО)
Видяхме, че детето е добре, счупени са му крачетата. Трябва да се вземат мерки, моята дъщеря мислеше, че е фея. Но трябва да се вземат мерки ”, обясни кметът на града Здравко Димитров, който е разговарял с детето и родителите.
Той е на мнение, че слагането на решетки няма да е добро решение за децата.Психолози влизат в детската градина. Те ще работят с родителите, персонала и децата. „Този разговор трябва да бъде системен.
Важни са две неща - колко време имаме да говорим с децата и да наблюдаваме знаците, които те ни дават. Другото важно е диалогът между персонала и родителите. Те имат наблюдение как реагира на детето.
Ситуацията е била изненадваща - нямало е конфликт, нямало е конкретна причина, която да провокира това поведение”, обясни психологът Ренета Бонева.