/ netinfo
Видеоклипът за кастинг, качен във Фейсбук от университетската телевизия „Алма матер“, беше изтрит. Стилистиката и посланието в него не са в съответствие с академичния тон, който се очаква от всяко звено на най-стария и най-авторитетен университет в страната, се казва в становище на Управителния и Програмния съвет на телевизия „Алма матер“, публикувано на интернет страницата на Софийския университет.
 
Башар Рахал: Лоша реклама няма, не очаквахме такъв ефект

Според директора на телевизията Башар Рахал целта на кастинга била да се намерят най-способните млади хора, които да позволят „Алма матер“ да стане интересна и гледана телевизия, посветена на образование, наука, култура и даваща възможност да се чуе гласът на студентите.
 
Всички членове на двата съвета обаче са изразили мнение, че тези цели не могат да бъдат постигнати с нарушаване на добрия тон и вкус, се казва в съобщението.