„Лоша реклама няма, ако човек може да си я защити“, каза пред NOVA директорът на студентската телевизия „Алма Матер“ Башар Рахал по повод клипа, с който медията обявява кастинг за набиране на кадри в различни градове на страната. Видеото предизвика възмущение в социалните мрежи. Само за 2 дни обявата е гледана повече от 20 000 пъти. В коментари в мрежата обаче потребителите питат така ли всъщност се става известен.
 
Клип на университетската телевизия на СУ предизвика остри реакции (ВИДЕО)

„Не очаквахме чак такъв ефект. Телевизията съществува вече девета година, но досега никой не знаеше за нея“, коментира директорът на медията. И подчерта, че провокацията е била търсена. А самото видео определи като „пародия и скеч“. "Обвинението е, че е пошло и сексистко, поне от това, което чета. Търсили сме няколко ефекта вътре. Далеч сте от мисълта, че не знам какво е сексизъм, как започна движението Me Too. По-скоро това е една пародия и ние сме целели да бъде пародия. То е очевидно, че е част от скеч", каза Рахал. Инвестирахме около 50 лева в този клип, а в момента той се върти по всички медии, пресметна той обявата от маркетингова гледна точка.
 
Рахал обясни, че цел на телевизията е "студентите сами да се изразят от свое име, а не някой да говори от тяхно име". "Тази медия всъщност ще бъде създавана от студенти, за да видим техния мироглед, техния живот, тяхната гледна точка", каза още Башар Рахал.
nova.bg