Нови 18 000 полета ще се наложи да отмени обхванатият от организационни проблеми нискотарифен авиопревозвач "Райънеър". Засегнатите пътници са около 400 000, като сред тях има пътуващи от и към нашата страна.
Полетите по над 30 маршрута няма да се изпълняват, като сред тях са и София - Кастелон, София - Меминген, София - Пиза, София - Стокхолм и София - Венеция. Освен тях, по ред други маршрути ще има намаляване на полетите - например, от Брюксел за София.
Колко други дестинации са засегнати не се знае. На този етап на сайта на компанията няма пълен списък с отменените полети, съобщава бТВ.
"Райънеър" отменят над 20 полета от и за България до края на октомври
Обяснението на "Райънеър" е, че ще вдига във въздуха 25 самолета по-малко, за да няма "пропадания в графика" в последния момент. Причината е недостиг на налични пилоти - според компанията заради отпуски, според наблюдатели - заради липса на кадри. Именно затова и до октомври отпадат по до 50 полета дневно на превозвача.
Засегнатите, които са били информирани по имейл, имат право на пълна компенсация или преместване на друг полет, както и ваучер в размер на до 80 евро като извинение за неудобството. Пасажери обаче сигнализират, че има проблеми със сайта на компанията, чатът с нейни служители не работи и никой не отговаря на телефоните.
Полетите по над 30 маршрута няма да се изпълняват, като сред тях са и София - Кастелон, София - Меминген, София - Пиза, София - Стокхолм и София - Венеция. Освен тях, по ред други маршрути ще има намаляване на полетите - например, от Брюксел за София.
Колко други дестинации са засегнати не се знае. На този етап на сайта на компанията няма пълен списък с отменените полети, съобщава бТВ.
"Райънеър" отменят над 20 полета от и за България до края на октомври
Обяснението на "Райънеър" е, че ще вдига във въздуха 25 самолета по-малко, за да няма "пропадания в графика" в последния момент. Причината е недостиг на налични пилоти - според компанията заради отпуски, според наблюдатели - заради липса на кадри. Именно затова и до октомври отпадат по до 50 полета дневно на превозвача.
Засегнатите, които са били информирани по имейл, имат право на пълна компенсация или преместване на друг полет, както и ваучер в размер на до 80 евро като извинение за неудобството. Пасажери обаче сигнализират, че има проблеми със сайта на компанията, чатът с нейни служители не работи и никой не отговаря на телефоните.