94995
Популяризират България като дестинация за винен и кулинарен туризъм
България стартира кампания за популяризиране на винения и кулинарния туризъм. Проектът е съвместно с Министерството на туризма и Министерството на земеделието. Целта е утвърждаване на България като дестинация за четири сезона.
Проектът включва разработване и популяризиране на 12 нови туристически дестинации за винен и кулинарен туризъм в България.
Те ще показват уникалните места в страната с харaктeрните вина и храни за всеки регион – от Банската капама до сладкото от рози в Казанлъшкия край.
България ще се рекламира ударно като дестинация за четири сезона
Идеята за проекта „Сподели България“ се базира на опита с културно-историческите дестинации. Така министерствата на туризма и на земеделието, храните и горите стартирали настоящата инициатива преди два месеца, като целта е 12-те примерни дестинации да бъдат надградени, каза ресорният министър Николина Ангелкова.
Това ще се случи в рамките на обсъждане, което се очаква да бъде финализирано до средата на 2018 година.
Черноморието остава предпочитана дестинация за българите през лятото
"Целта е по този начин да привлечем вниманието към вътрешността на страната. Знаете, че основно туризмът се концентрира по Черноморието и делът на морския туризъм е 70 на сто. Зимният туризъм набира сила. За нас е важно да насочим вниманието към това да представим България като дестинация за четири сезона", каза Ангелкова.
"Слънчев бряг" остава номер 1 през лятото
Проектът обединява усилията на 50 общини, обясни министърът на земеделието Румен Порожанов. Важно е местните общности да имат своята активност, подчерта той. Ако трябва, ще направим срещи регион по регион, за да може да се комуникира, допълни министърът.
Капризи: Туристи се оплакват от непривлекателни камериерки и семпъл минибар
За първите 8 месеца на годината страната ни отчита 6,5 млн. чуждестранни туристи, като ръстът спрямо същия период на миналата година е близо 8%.
Проектът включва разработване и популяризиране на 12 нови туристически дестинации за винен и кулинарен туризъм в България.
Те ще показват уникалните места в страната с харaктeрните вина и храни за всеки регион – от Банската капама до сладкото от рози в Казанлъшкия край.
България ще се рекламира ударно като дестинация за четири сезона
Идеята за проекта „Сподели България“ се базира на опита с културно-историческите дестинации. Така министерствата на туризма и на земеделието, храните и горите стартирали настоящата инициатива преди два месеца, като целта е 12-те примерни дестинации да бъдат надградени, каза ресорният министър Николина Ангелкова.
Това ще се случи в рамките на обсъждане, което се очаква да бъде финализирано до средата на 2018 година.
Черноморието остава предпочитана дестинация за българите през лятото
"Целта е по този начин да привлечем вниманието към вътрешността на страната. Знаете, че основно туризмът се концентрира по Черноморието и делът на морския туризъм е 70 на сто. Зимният туризъм набира сила. За нас е важно да насочим вниманието към това да представим България като дестинация за четири сезона", каза Ангелкова.
"Слънчев бряг" остава номер 1 през лятото
Проектът обединява усилията на 50 общини, обясни министърът на земеделието Румен Порожанов. Важно е местните общности да имат своята активност, подчерта той. Ако трябва, ще направим срещи регион по регион, за да може да се комуникира, допълни министърът.
Капризи: Туристи се оплакват от непривлекателни камериерки и семпъл минибар
За първите 8 месеца на годината страната ни отчита 6,5 млн. чуждестранни туристи, като ръстът спрямо същия период на миналата година е близо 8%.