България се рекламира във Viber

Министърът на туризма Николина Ангелкова
Министърът на туризма Николина Ангелкова / БГНЕС
България популяризира забележителностите си и чрез Viber
95413
България популяризира забележителностите си и чрез Viber
  • България популяризира забележителностите си и чрез Viber
Всички потребители на Viber (Вайбър) ще могат да научават за туристическите забележителности на България. Министерството на туризма представи първата българска услуга в търсачката на Viber, която е съвместен проект с iLoveBulgaria. По последни данни около 900 млн. души в света използват този чат.
 

Популяризират България като дестинация за кулинарен туризъм

След като миналата година беше стартиран проектът "Аз обичам България", към момента в него има 5000 туристически забележителности. Сега по думите на министъра на туризма Николина Ангелкова за първи път със забележителностите ще могат да се запознават и потребителите на Viber.

Видео на CNN рекламира Пловдив

"Радвам се, че сме първите в света, които като държава се включваме във Viber Chat Extensions, което ни дава допълнителни предимства. Важно е, че нямаме финансови ангажименти, а на базата на бартерна разменна информация имаме достъп до толкова много потребители. 900 млн. потребители в света са изключителна възможност да популяризираме България като туристическа дестинация", каза Ангелкова.
 
Лято 2017: Милиони туристи вкарали милиарди в хазната

Приложението iLoveBulgaria има над 40 хил. последователи в социалните мрежи, а над 70 хил. души говорят за него, а споделянията са повече от 2 млн.