„Доста неща се случиха в железопътния сектор. Да не бъдем песимисти, защото железопътният сектор в България в някои отношения се развива добре, разбира се, има и много проблеми. Държавата трябва да избере какво ниво на железопътен транспорт иска и готова ли е да плати за него, и да гарантира неговото финансиране, иначе дотогава ще гасим пожари в буквалния и в преносния смисъл". Това каза служебният министър на транспорта Христо Алексиев на заседание на парламентарната Комисия по транспорта и съобщенията, предаде БГНЕС.
Алексиев коментира, че железопътният състав е крайно остарял и липсва персонал, което се дължи на ниското заплащане. По думите му помещенията също са били в изключително лошо състояние, но са предприети мерки те да бъдат приведени в по-нормален вид.
„По отношение на „Сименс" за мен беше крайно странно защо влакове на две години бяха изведени от експлоатация", заяви той.
Алексиев коментира, че железопътният състав е крайно остарял и липсва персонал, което се дължи на ниското заплащане. По думите му помещенията също са били в изключително лошо състояние, но са предприети мерки те да бъдат приведени в по-нормален вид.
„По отношение на „Сименс" за мен беше крайно странно защо влакове на две години бяха изведени от експлоатация", заяви той.