Депутат от ГЕРБ и член на Комисията по транспорт Цветомир Михов отсече, че върху водачите на „копърките" не се упражнява никакъв контрол, тъй като той е самоосигуряващо се лице и никой нищо не може да му каже".
В същото време според сега действащия закон отговорност носи единствено шофьорът. Собственикът на нелоялната спрямо клиентите таксиметрова компания може да се дистанцира от дейността на водачите. Единственото условие да обслужват клиенти било да са представители на лицензиран превозвач.
Шеф на „копърки": Господари на ефира оставиха 90 шофьори без работа
„В момента ДАИ може да накаже водача, но не може да отнеме лиценза на превозвача", поясни Михов пред Нова телевизия.
Според него таксиметровите компании имат сериозно лоби в парламента. Когато се заговорело за сериозни промени в закона, те започвали да заплашват със стачки и блокади в големите градове.
Таксита с тройни тарифи мамят клиенти
„Няма какво да се направи и срещу имитациите на търговски марки при таксиметровите фирми, които заблуждават клиентите. Такива действия не са залегнали в Закона за автомобилните превози", каза директорът на Главна дирекция „Автомобилна администрация" Владимир Колев.
Източник: Novanews.bg