Печатната реклама губи позиции в САЩ за сметка на онлайн рекламата
Печатната реклама губи позиции в САЩ за сметка на онлайн рекламата / netinfo
Американската компания „Аутсел” публикува втория си годишен доклад за рекламните разходи, като прогнозира, че те ще нараснат с 5,8 процента през 2007 г., съобщава К2Капитал.

Според проучването американските компании, които изразходват близо 6,5 млрд. долара годишно за реклама, ще увеличат разходите си за интернет реклама с 18 процента през 2007 година.

Резултатите от изследването, в което тази година са участвали 1010 рекламодатели от цялата страна, сочат, че печатната продукция ще продължи да губи пазарен дял. В момента този дял е 40 процента, но той ще намалява за сметка на онлайн рекламата.

Разходите за телевизионна, радио и кино реклама ще се понижат с 3,5 процента през 2007 година.