От 10 на 20 работни дни се удължава периодът за редовно безлихвено плащане на сметките за битовите клиенти на ЧЕЗ. Промяната е част от пакет мерки, с които компанията стимулира редовните си клиенти и им помага да плащат задълженията си за електроенергия навреме, съобщават от енергото за Западна България.
„Това, което научихме през последните два месеца е, че трябва да слушаме по-внимателно какво ни казват хората и да сме по-диалогични и ориентирани към решаване на техните проблеми. С удължения срок за безлихвено плащане на сметки за електроенергия и пакетът от мерки и поощрения, които подготвяме, се надяваме да подпомогнем домакинствата в тази ситуация на силно свити семейни бюджети и финансови затруднения.", каза регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петър Докладал.
Като част от пакета мерки за облекчаване на домакинствата ЧЕЗ предлага разсрочване на плащането на сметките за срок от шест месеца и 10% първоначална вноска при сметки над 100 лв. За всички сметки до 100 лв се предлага разсрочване на две равни вноски от по 50%. За периодите на договореното разсрочване не се пристъпва към спиране на тока.