Зимният търговски Черен петък подранява в Grand Mall
Зимният търговски Черен петък подранява в Grand Mall / netinfo

Варненският пионер в съвременните търговски практики - Grand Mall, който наложи на българския пазар концепцията за масирана еднодневна кампания за екстремно пазаруване, открива зимния сезон с Черен петък на 21 ноември. Денят е седмица по-рано от обичайната по света дата, за да насърчи най-предвидливите варненци и гости на града, които вече по традиция пристигат за акцията от цяла Североизточна България.

За пръв път в България 99% от наемателите в един търговски център се включват в еднодневна дискаунт кампания. Ексклузивните оферти на наематели са над 150, а отстъпките стигат до 70%. Все повече представители и на български, и на световни брандове се включват в акцията.

За голяма радост на деца и родители за пръв път в рамките на общата кампания в Grand Mall ще се случи очакваният Луд Черен петък на детския хипермаркет Хиполенд.  Тогава влиза в сила тоталната 25% отстъпка от цената на абсолютно всички стоки в магазина.

Humanic слага 20% отстъпка на всички обувки, както и на всички други стоки в магазина. Kenvelo и Lee Cooper слагат впечатляващите 50% отстъпка на всичко. Sport Vision дава 50% отстъпка за купен втори продукт. 40% е отстъпката в Red Point, 20% в Camper.Parfois вади 25% от цената на всичко в магазина.

Зоните на красотата - Beauty Zone& Douglas дават 15% отстъпка от цената на всяка стока. DM ще продава с 20% отстъпка всички продукти с DM марка. Zara, Bershka, Stradivarius и Oysho се включват в кампанията със специални остъпки.

Новите наематели, които влизат в Grand Mall от този сезон, също се впускат с летящ старт в кампанията - Сръбска скара обявява 30% отстъпка на цялото си меню, Турски грил дава 10 %. Rebecca стъпва с отстъпка от 30%, също 30% от цената на обувките Desigual дава още един нов наемател - Pronta.

Хубавото на такава масирана кампания е възможността да се съчетават пазаруване, храна и забавление. Така докато родителите се отдават на изгоден шопинг, децата ще могат да са забавляват в Kids Play цели 2 часа на цената на един. А когато дойде време за бързо презареждане, всички могат да отскочат до McDonalds, където ще има 20 % отстъпка от цената на хитовите сандвичи или Subway, където 15-см Sub Шунка ще бъде на половин цена.

Началото на екстремно изгодното пазаруване е в 10:00 ч. на 21 ноември. Час по-рано с шоково ниски цени – изненада, ще отвори хипермаркет Carrefour.

Подробности за офертите на всички магазини и заведения, участници в кампанията, могат да се открият в специалната книжка „Черен петък“, която се разпространява в мола, както и в сайта и във Фейсбук страницата на Grand Mall.