Казусът с градския транспорт на Варна продължава.
Искаме диалог с общинската администрация, да кажем позициите си, а не да влизаме в обяснителен режим с нея. Това каза на пресконференция Николай Антонов, изпълнителен директор на „Градски транспорт Варна“ ЕАД.
Той допълни, че целта на ръководството на дружеството е диалог с администрацията и решаване на проблемите, които са пред градския транспорт.
76 хиляди лева годишна заплата взима шефа на градския транспорт във Варна
Според Антонов към момента такъв диалог няма и с изключение на частични случаи, ръководството и администрацията си кореспондират чрез медиите. Смятаме, че това не е нормално общуване, нашата позиция по въпросите на градския транспорт не е чута.
"До момента ние не сме казали какви са проблемите и пътищата за решаването им и какво е направило ръководството дотук и какво предстои", допълни той.
По повод поисканата от общината информация за щатното разписание и заплатите, които получават в борда на директорите, Антонов си показа фиша и заяви, че няма нищо секретно и заплата му чисто е 4744 лева.
Той допълни, че в дружеството не е имало уволнения, а са напуснали придобилите право на пенсия. "В момента в компанията щатът на шофьорите е 451, но дружеството разполага с 359. Радостното е, че в последно време има интерес към тази професия", каза още той.
Антонов каза още, че месечно издръжката на компанията е 4,3 милиона лева, като половината са от държавата, а другата половина - от общината. Служителите в „Градски транспорт Варна“ са 700.
Главният счетоводител на дружеството Драгомир Недялков допълни, че търсените от общинската администрация 4,5 милиона лева са покрили увеличението на заплатите в дружеството на два пъти – от 1 март и 1 септември.
Припомняме, че кметът Благомир Коцев съобщи в профила си във Фейсбук, че само за 9 дни - между 9 и 16 октомври, община Варна е изплатила на „Градски транспорт“ ЕАД 3,2 млн. лв., а общо за този месец сумата възлиза на 3,8 млн. лв.
"Отново повдигам очевидния въпрос: Къде изтичат парите на „Градски транспорт“? Тази година дружеството е получило над 5 млн. лв. допълнително финансиране в сравнение с миналата и то при по-ниски цени на горивата и наличието на електрически автобус", написа Коцев.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня
Искаме диалог с общинската администрация, да кажем позициите си, а не да влизаме в обяснителен режим с нея. Това каза на пресконференция Николай Антонов, изпълнителен директор на „Градски транспорт Варна“ ЕАД.
Той допълни, че целта на ръководството на дружеството е диалог с администрацията и решаване на проблемите, които са пред градския транспорт.
76 хиляди лева годишна заплата взима шефа на градския транспорт във Варна
Според Антонов към момента такъв диалог няма и с изключение на частични случаи, ръководството и администрацията си кореспондират чрез медиите. Смятаме, че това не е нормално общуване, нашата позиция по въпросите на градския транспорт не е чута.
БТА
По повод поисканата от общината информация за щатното разписание и заплатите, които получават в борда на директорите, Антонов си показа фиша и заяви, че няма нищо секретно и заплата му чисто е 4744 лева.
Той допълни, че в дружеството не е имало уволнения, а са напуснали придобилите право на пенсия. "В момента в компанията щатът на шофьорите е 451, но дружеството разполага с 359. Радостното е, че в последно време има интерес към тази професия", каза още той.
Антонов каза още, че месечно издръжката на компанията е 4,3 милиона лева, като половината са от държавата, а другата половина - от общината. Служителите в „Градски транспорт Варна“ са 700.
Главният счетоводител на дружеството Драгомир Недялков допълни, че търсените от общинската администрация 4,5 милиона лева са покрили увеличението на заплатите в дружеството на два пъти – от 1 март и 1 септември.
Припомняме, че кметът Благомир Коцев съобщи в профила си във Фейсбук, че само за 9 дни - между 9 и 16 октомври, община Варна е изплатила на „Градски транспорт“ ЕАД 3,2 млн. лв., а общо за този месец сумата възлиза на 3,8 млн. лв.
"Отново повдигам очевидния въпрос: Къде изтичат парите на „Градски транспорт“? Тази година дружеството е получило над 5 млн. лв. допълнително финансиране в сравнение с миналата и то при по-ниски цени на горивата и наличието на електрически автобус", написа Коцев.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня