На 20 октомври, в Казанлък се проведе поредната среща на Клиентски съвет към EVN България. Акцент на дискусията бяха различните възможности за заплащане на консумирана електро- и топлоенергия от битови клиенти, както и удобствата на безкасовите начини за плащане, които компанията предлага на своите клиенти: системата „EVN Онлайн плюс“, директен дебит, интернет банкиране, банкомат, epay.bg, transcard.
Областният управител Гергана Микова председателства заседание на Областния съвет за развитие (СНИМКИ)
Участниците в съвета изложиха мнения относно удобствата на онлайн плащанията. Повече информация за видовете безкасови плащания е налична на: https://www.evn.bg/Chastni_klienti/EVN-Online-plus/Nachin_na_plashtane.aspx.
Клиентски съвет на EVN България е съставен на доброволен принцип от битови клиенти, които участват в дискусии с представители на компанията. За настоящия състав на Клиентски съвет това беше четвърто заседание.
EVN обновява системата си за обработка на данни
Дискутират се различни теми, свързани с дейността на EVN България и се изработват различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.
Областният управител Гергана Микова председателства заседание на Областния съвет за развитие (СНИМКИ)
Участниците в съвета изложиха мнения относно удобствата на онлайн плащанията. Повече информация за видовете безкасови плащания е налична на: https://www.evn.bg/Chastni_klienti/EVN-Online-plus/Nachin_na_plashtane.aspx.
Клиентски съвет на EVN България е съставен на доброволен принцип от битови клиенти, които участват в дискусии с представители на компанията. За настоящия състав на Клиентски съвет това беше четвърто заседание.
EVN обновява системата си за обработка на данни
Дискутират се различни теми, свързани с дейността на EVN България и се изработват различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от дружеството услуги.