/ ThinkStock/Getty Images
От днес, гражданите на София ще могат да използват безплатното мобилно приложение на платформата на Столична община за подаване на сигнали – Контактен център – call.sofia.bg.

Приложението „Call Sofiа – Контактен център на Столична община“ е достъпно за потребителите на Android и iOS устройства през Google play и App Store, съобщават от Столичната община.

Фандъкова предупреди за опит за измама от името на Столична община (СНИМКА)

Приложението е достъпно чрез профилите в Google, Facebook или чрез еднократна регистрация в него. Гражданите могат да изпращат към Столичната община сигнали от неспешен характер за отклонения в градската среда по типове, като предвид обстановката в страната е реализирана и специална секция ”COVID-19” за подаване на сигнали за нарушения на въведените противоепидемични мерки за територията на Столична община.

В мобилната версия на Контактния център е добавена и функция за подаване на заявления за доброволческа дейност в борбата с COVID-19, която е активна през Desktop приложението на Контактния център.

Контактният център на Столична община, който създадохме в края на 2014 г., е платформа, която предлага на потребителите си възможност за подаване на сигнали от неспешен характер. Работи непрекъснато 24/7, като освен чрез електронно подаване, потребителите могат да се обаждат и сигнализират за нередности на нашите оператори на тел. 0700 17 310

Мамят столичани с фишове за неправилно паркиране (ВИДЕО/СНИМКА)

От създаването на платформата до момента, чрез нея са подадени 197 829 сигнала.

Подавайки сигнал през платформата, всеки гражданин получава официален регистрационен номер и може да проследи процесите по отработването му, както и съответните отговори за извършеното от общината. Платформата е интегрирана с административно-информационната система на общината и сигналите се насочват към структурите, отговорни за съответния проблем, за който се сигнализира.