Правят изнесени приемни на ОИЦ-Шумен в Бюрото по труда
Правят изнесени приемни на ОИЦ-Шумен в Бюрото по труда / netinfo
Правят изнесени приемни на ОИЦ-Шумен в Бюрото по труда
77115
Правят изнесени приемни на ОИЦ-Шумен в Бюрото по труда
  • Правят изнесени приемни на ОИЦ-Шумен в Бюрото по труда

Областният информационен център ще открие изнесени приемни в Бюрото по труда в Шумен през месец февруари. Това съобщи пред журналисти управителят на ОИЦ-Шумен Галина Минчева. Тя припомни, че една от основните цели на ОП "Развитие на човешките ресурси" е именно справяне с безработицата и чрез нея бенефициентите ще имат реална възможност да открият своето професионално поприще и да повишат квалификацията си.

През месеците от март до май са предвидени обиколки по общините с цел разпространение на информация за новите програми и схемите за кандидатстване. Ще се представят и измененията в методиката за финансови кореции и платформата за електронна кандидатстване и отчитане на проекти. Очаква се от юни да започне и кандидатстването по тях.

Областният информационен център в Шумен е бил посетен от 475 души от началото на 2014 година до момента. Организираните срещи са 49, като за тях са поканени 2000 души. Присъствалите са 1295, което е близо 65 %. Средният брой на присъствалите на събитие е 26 души, като в сравнение с 2013 година се наблюдава ръст на посетителите. Според статистиката през изминалата 2014 година са организирани по-малко на брой събития, но с по-голяма посещаемост.

Област Шумен е усвоила средства по 6 оперативни програми през програмния период 2007-2013 година, отчетоха още от Областния информационен център. Според изнесените данни общият брой на проектите е 237, като 127 от тях са приключени, прекратените са 23, а в процес на изпълнение са 57. Временно спрени пък са 3 от тях. Общата им стойност възлиза на близо 304 млн. лева. Изключение прави само ОП "Транспорт". Най-голям е броят на проектите по ОП "Развитие на човешките ресурси". Те са 89, а най-много реално изплатени суми има в ОП "Регионално развитие" - над 51 млн. лева.