Два новинарски хеликоптера от последно поколение е мащабната и крупна инвестиция на Дарик радио за 2009 г. По време на специална пресконференция за 16-та годишнина на Дарик радио беше обявена и празничната програма за 21 януари, както и факта, че за пореден път медията е лидер по слушаемост.
Приходите от реклама за 2008 година са в размер на почти 9 млн. лв.
Инвестицията в хеликоптерите е 1 млн. долара и първият ще бъде на разположение на репортерите, фотографите и видеооператорите през пролетта. Нюзкоптерът може да лети с 200 км/ч до три часа непрекъснато без допълнително зареждане на гориво. Това е първият новинарски хеликоптер в Източна Европа. На Стария континент има още два – във Великобритания и Русия.
Слоганът за 16-ия рожден ден на Дарик радио е „Моята първа любов”. Изпълнителният директор на медията Радосвет Радев обобщи какво се случи с радиото през последната година: не си смени собствеността, утвърди се там, където му е мястото – на лидерската позиция, и не спира да инвестира.
Според последното изследване на TNS/TV Plan Дарик радио е лидер сред активното население на столицата на възраст 20-64 години.
Традиционната награда „Глас на годината” е за водещия на следобедния блок Драгомир Симеонов.
В сряда вечер се открива изложба с избрано от пленерите „Звук и цвят”, които се провеждат през септември всяка година, а преди това, през целия 21 януари, най-известните лица от политиката и културата ще водят собствени предавания по Дарик радио.