С препоръки за по-добър баланс между външен вид, качество и цена, стартира бизнес форум, организиран от Лозаро-винарска камара Тракия.
Търговци от Китай, Сингапур, Виетнам и Тайланд пристигнаха в Пловдив за да се запознаят с българските вина и възможности за винен туризъм у нас.
Идеята на организаторите е да се промотира българското вино на едни от най-бързо развиващите се пазари, каквито са страните от Далечния изток.
На срещата беше направена презентация на проекта „Пътят на виното”, които разработва България като атрактивна дестинация за винен туризъм.
Целта на проекта е да се запознаят гостите с производителите на вино в България и историческите корени на винопроизводството по нашите земи и възможностите, които страната ни предлага освен за винен туризъм и за исторически, културен, религиозен, спа и уелнес туризъм.
Гостите изказаха задоволството си от българските вина, но направиха препоръка към винопроизводителите да наблегнат на рекламирането на традиционни за страната сортове и на уникалните качества на българите вина, както и на съчетанието им с националните ястия.