Използването на не повече от три паяка предвижда програмата на ГЕРБ за организация на движението в Пловдив. Общинският съветник Александър Държиков, чието име продължава да се спряга за поста зам.-кмет по транспорта, заяви за Дарик, че до репатриране ще се прибягва само в краен случай - когато нарушителят наистина пречи на движението. Има много по-цивилизовани начини за оказване на контрол върху неправилното паркиране, допълни той.
Държиков е категоричен, че съоръженията трябва да са изцяло общинска собственост, за да не потъват пари в различни частни фирми, както - по думите му, се е случило в изтеклия мандат.
Според общинският съветник синята зона в Пловдив е незаконна. Тя не е разчертана по подобаващия начин, нито е означена със съответните пътни знаци, каза още Държиков. Като добър пример за синя зона в страната той посочи тази в община Бургас.
Чуйте и от прикачения звуков файл.