Над 30 потребители на ден се възползват от електронната услуга “Виртуално деловодство”, която въведе Община Плевен, съобщават от сайта на ведомството. Целта на този тип услуга е ефективно, бързо и качествено обслужване на гражданите и гарантиране прозрачност в работата на служителите.
Получавайки индивидуален код за достъп в Центъра за административно обслужване на гражданите при Община Плевен, чрез тази услуга всяка институция, фирма или отделно лице могат да проследят чрез компютъра си статута на своята преписка, времето за обработка, етапа на движение и отговорното длъжностно лице.
Предстои активирането на комплекс от услуги, достъпът до които ще се осъществява посредством универсален електронен подпис. Тези услуги ще касаят различни сфери от дейността на общинската администрация като “Екология”, “Управление на собствеността”, “Устройство на територията”, “Икономическо развитие” и др. В онлайн услугите ще бъде включена и пощенска кутия за сигнали, молби, предложения и жалби на гражданите.