Община Дупница стартира процедурата за избор на изпълнители за "Инженеринг и основен ремонт на улици на територията на община Дупница" по шест обособени позиции. Съгласно измененията в ЗОП, които са в сила от 1 март тази година, първо се иска идентификативна оферта за финансовият ресурс от фирми, след който се определя вече прогнозната стойност при обявяване на поръчката. Ремонтите за ул. "Жива вода" (от ул.Иван Шишман до ул.Патриарх Евтимий), ул. "Николаевска" (участъкът от "Метоха" до "Орлинска"), "Седма рилска дивизия" (от ул.Фенерка до "Цар Симеон Велики") и ул. "Васил Левски" (от "Опълченска" до "Отец Паисий") ще бъдат с изцяло подменени нови тротоари и преасфалтирани. Другите улици - "Метоха" (срещу автошкола Купандолски), ул. "Генерал Георги Тодоров" (565 метра е участъкът), както и ул. "Александър Батенберг" (1525 м) освен нови тротоари и преасфалтирани е включено и цялостна подмяна на водопровода.
"Въпросните улици са част от включените в капиталовия списък на Общината за тази година и са с обхват около 4 км. С ремонта на ул. Метоха, ще бъде изцяло обновено трасето до другия изход от Градската градина, което ще облекчи и автомобилния поток към жк.Бистрица. Преасфалтиране извършваме само там, където подменяме водопровод, защото стария гърми през ден-два, и ако нямаме нова подземна инфраструктура, все едно не сме направили нищо. Същата е ситуацията и по "Ал.Батенберг", където авариите са на всеки 20 метра, ако не всеки ден, то през ден", лаконичен бе кметът на Дупница инж.Методи Чимев.
Тези улици, както и цялото трасе по "Интегриран градски транспорт" (от Социални жилища до "Байкал") няма да попаднат в обществената поръчка, която вече тече за рехабилитация на уличната мрежа, именно, защото ще бъдат преасфалтирани.
"Въпросните улици са част от включените в капиталовия списък на Общината за тази година и са с обхват около 4 км. С ремонта на ул. Метоха, ще бъде изцяло обновено трасето до другия изход от Градската градина, което ще облекчи и автомобилния поток към жк.Бистрица. Преасфалтиране извършваме само там, където подменяме водопровод, защото стария гърми през ден-два, и ако нямаме нова подземна инфраструктура, все едно не сме направили нищо. Същата е ситуацията и по "Ал.Батенберг", където авариите са на всеки 20 метра, ако не всеки ден, то през ден", лаконичен бе кметът на Дупница инж.Методи Чимев.
Тези улици, както и цялото трасе по "Интегриран градски транспорт" (от Социални жилища до "Байкал") няма да попаднат в обществената поръчка, която вече тече за рехабилитация на уличната мрежа, именно, защото ще бъдат преасфалтирани.