ЧЕЗ Електро България въвежда специална секция на корпоративния уебсайт www.cez.bg, съдържаща архив на електронните фактури на битови клиенти. Входът за приложението се намира в горната дясна част на заглавната страница на сайта. To е достъпнo от 20-ти юни 2013 г. и дава възможност за персонален достъп с висока степен на сигурност.
Всички битови клиенти, регистрирани за електронна фактура, ще получат имейл и парола за онлайн достъп до новото приложение. В персоналния профил на клиента може да се намери налична детайлна информация за издадените електронни документи за всички заявени от потребителя клиентски номера. Приложението дава възможност за филтриране по клиентски номер и сваляне на документите. Клиентите ще продължават да получават фактурите си и по имейл в PDF формат като прикачен файл.
„Възможността нашите клиенти да следят задълженията за всичките си клиентски номера (битови и бизнес) на едно място гарантира по-удобна, качествена и сигурна услуга. Използвам възможността да поканя всички клиенти на ЧЕЗ, които все още не са се регистрирали за електронна фактура, да го направят", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
Освен безспорните си екологични ползи, електронната фактура е по-сигурна и удобна алтернатива на хартиения носител. Тя е напълно легитимен документ, идентичен с хартиената версия. Изборът й дава достъп на клиентите до сметката им за електроенергия по всяко време и елиминира риска от недоставяне на фактурите поради грешен или непълен адрес.
Електронната фактура е безплатна услуга и получаването й става чрез еднократна регистрация. Тя може да бъде направена през корпоративния сайт www.cez.bg, с обаждане на денонощната информационна линия на ЧЕЗ 0700 10 010 или в центровете за обслужване на клиенти в Западна България.
Oт въвеждането на електронната фактура през август 2011 г. до момента тя е предпочетена от над 120 000 клиенти на компанията.