Водното налягане в блок №5 в жк „Балик” в Добрич е в нормите, като единствено на най-високите етажи–седми и осми е по-слабо. Това е установила проверка, назначена от „ВиК Добрич” АД, след подаден сигнал от живеещите в блока, съобщиха от водното дружество.
Според разпространена до медиите информация от компанията, технически екип на дружеството е извършил всичко необходимо, за да може още в 16.00 часа, на 10 юли и на последните етажи в блока налягането да бъде в нормите.
„Подозренията за изключване на помпи с цел пестене на електроенергия, са неоснователни. Достатъчно показателен е фактът, че към настоящия момент, подаваното от „ВиК Добрич” количество вода е повишено с 15%, според анализ на период за последните три години” – подчертават от компанията. Ръководството на водното дружество определя поредния сигнал за слабо налягане в жилищен блок в Добрич като „търсена медийна сензация, при това с изключително манипулирана и тенденциозна информация”.
„Като потвърждение на това ще посочим, че блок №5 на жк „Балик” има 4 входа, всеки с по 8 етажа. От проверката на място беше установено, че по-слабо налягане във водоподаването има само на последните два етажа /7-и и 8-и/ т.е. засегнати са били 32 семейства, а не, както се твърди в някои медийни публикации - 144 семейства, което е близо пет пъти повече от действителното” – се посочва в информацията на водното дружество.
От компанията призовават абонатите си да подават сигнали и да получават информация, използвайки единния телефон за територията на цялата страна - 070014006, както и всички телефони за връзка с дружеството, публикувани на официалната му уебстраница www.vikdobrich.bg.
Приемният ден на изпълнителния директор на „ВиК Добрич“ е всяка сряда от 11.00 до 12.00 часа след предварително записване.
„Апелираме за търпение и разбиране от страна на нашите клиенти – битови и промишлени потребители, предвид мащабните текущи ремонтни дейности по водопреносната и канализационна мрежа, които се извършват или предстои да се извършат на територията на град Добрич и областта.
Съзнаваме, че това е свързано с временен дискомфорт, но очакванията са за осезаема промяна в нивото на услугата, която нашите клиенти ще получават след приключване на планираните ремонтни дейности. „ВиК Добрич” АД няма да обещае, че от утре,трупаните с десетилетия проблеми във водоснабдяването на областта ще се решат.
Но, всичко онова, което вършим и сме заложили като своя инвестиционна програма за следващите 3 години, ще доведе до резултат, който ще е в пъти по-добър от това, което клиентите ни са имали през последните 20 години” – заявяват от компанията.
Според разпространена до медиите информация от компанията, технически екип на дружеството е извършил всичко необходимо, за да може още в 16.00 часа, на 10 юли и на последните етажи в блока налягането да бъде в нормите.
„Подозренията за изключване на помпи с цел пестене на електроенергия, са неоснователни. Достатъчно показателен е фактът, че към настоящия момент, подаваното от „ВиК Добрич” количество вода е повишено с 15%, според анализ на период за последните три години” – подчертават от компанията. Ръководството на водното дружество определя поредния сигнал за слабо налягане в жилищен блок в Добрич като „търсена медийна сензация, при това с изключително манипулирана и тенденциозна информация”.
„Като потвърждение на това ще посочим, че блок №5 на жк „Балик” има 4 входа, всеки с по 8 етажа. От проверката на място беше установено, че по-слабо налягане във водоподаването има само на последните два етажа /7-и и 8-и/ т.е. засегнати са били 32 семейства, а не, както се твърди в някои медийни публикации - 144 семейства, което е близо пет пъти повече от действителното” – се посочва в информацията на водното дружество.
От компанията призовават абонатите си да подават сигнали и да получават информация, използвайки единния телефон за територията на цялата страна - 070014006, както и всички телефони за връзка с дружеството, публикувани на официалната му уебстраница www.vikdobrich.bg.
Приемният ден на изпълнителния директор на „ВиК Добрич“ е всяка сряда от 11.00 до 12.00 часа след предварително записване.
„Апелираме за търпение и разбиране от страна на нашите клиенти – битови и промишлени потребители, предвид мащабните текущи ремонтни дейности по водопреносната и канализационна мрежа, които се извършват или предстои да се извършат на територията на град Добрич и областта.
Съзнаваме, че това е свързано с временен дискомфорт, но очакванията са за осезаема промяна в нивото на услугата, която нашите клиенти ще получават след приключване на планираните ремонтни дейности. „ВиК Добрич” АД няма да обещае, че от утре,трупаните с десетилетия проблеми във водоснабдяването на областта ще се решат.
Но, всичко онова, което вършим и сме заложили като своя инвестиционна програма за следващите 3 години, ще доведе до резултат, който ще е в пъти по-добър от това, което клиентите ни са имали през последните 20 години” – заявяват от компанията.