Решма Сохони в София за Mini Seedcamp на 29 май
Таза година LAUNCHub е един от основните организатори на конференцията Digitalk, по време на която беше представено и специалното издание на Mini Seedcamp Sofia. Mini Seedcamp e изключително предизвикателство и формат, който дава възможност на стартиращи компании и предприемачи да презентират на живо идеите си пред инвеститори и панел от международни експерти, както и и да получат на момента ценна обратна връзка за посоката на развитието си.
В панела от експерти тази година ще влязоха Jason Ball от Qualcomm, Mathias Ockenfels от Point Nine Capital, Любен Белов от LauncHub, Ian Collingwood от Parkimeter и Stefan Glanzer от Passion Capital. Своите проекти ирешения имаха възможност за представят 10 компании Adtapsy, Bitcoini, IKollect, Rocketads, ScaleWhale, Smartoken, Stepss, Talkie, Viblast, Wiziva. Три от тях (Stepss, Talkie, Viblast) бяха фаворити на журито да се качат на голямата сцена в края на първия ден на конференцията и да представят предизвикателствата, които адресират пред всички участници в конференцията.
Специално за Mini Seedcamp в София пристигна Решма Сохони, която е една от основателките на Seedcamp и участва в управлението на фонда и програмата.
Инвестиционната експертиза на Решма е в области като B2B, Мода, Гейминг, Травъл индустрията и Финансовата сфера. На 28 Май 2014, Решма проведе подгряващо събитие в LAUNCHub, на което даде първа обратна връзка и насоки на стартъп екипите заявили участие за сцената на Mini Seedcampпо време на Digitalk. Решма проведе и среща с български стартиращи компании на тема кои са най-често срещаните грешки, които предприемачите допускат, какви са предизвикателствата на бързото развитие и как трябва да подхождат към инвеститори.
"Много често в отношенията мужду старътпи и инвеститори правим паралел и даваме пример с успешните отношения в един щастлив брак. Необходими са много хармония и разбирателство в отношенията, за да се постигне заедно голямата цел. Тук имате прекрасен инженерен талант, но той трябва добре да се синхонизира с чисто комерсиалната страна на нещата, необходимо е да настроите начина си на мислене към правене на бизнес. Когато представяте идеите си, инвеститорите трябва да видят много повече от булетите върху слайдовете - трябва да има добре разказана история, подкрепена с много данни, тестове, цифри и първа обратна връзка от клиенти. Не се страхувайте да извадите решенията и продектите за тестване, колкото по-рано го направите, толкова по-бързо и подготвени ще стигнете до същинското пускане на решението или продукта на големия пазар", сподели пред стартъпите Решма Сохони.
Seedcamp e фонд за сийд и микро-сийд инвестиции и в същото време представлява една от водещите менторски програми в Европа и света включваща над 2000 експерта. Изборът на стартъпи се провежда целогодишно, чрез различни събития, като към момента в портфолиото на фонда влизат над 100 компании.