"Гугъл" увери, че рекламодателите няма да получават лична информация от потребителите, а само обща
"Гугъл" увери, че рекламодателите няма да получават лична информация от потребителите, а само обща / iStock/Getty Images
Google ще представи първата версия на новите функции за контрол на личната информация за браузъра Chrome през април. Директорът по управление на продукти Дейвид Темкин обяви това в блога на компанията.



Според информацията от публикацията, през второто тримесечие Google, заедно с рекламодатели, също ще започне да тества алгоритъма FLoC, който ще помогне да се откаже използването на “бисквитки” (cookies) от трети страни. Системата ще формира групи потребители с подобни предпочитания и това ще помогне да се запази анонимността на информацията на всеки потребител.

Националната финансово-стопанска гимназия има амбицията да стане гугъл референтно училище

Рекламодателите ще получават общите данни за разпространението на подходяща реклама за техните продукти и услуги.

„Днес ние изрично заявяваме, че когато използването на „бисквитки“ от трети страни бъде прекратено, няма да създадем алтернативни средства за идентификация, за да проследяваме лица, докато те са в мрежата, и няма да ги използваме в нашите продукти“, каза Темкин.

Той също така добави, че тези промени ще представят бъдеще, в което мрежата ще може да се използва лично и безопасно, без от това да пострадат рекламите.

Преди това Google стартира тестване на YouTube Shorts. Тази услуга ще предостави на потребителите възможност да снимат кратки видеоклипове в портретна ориентация.

Превод и редакция: DarikNews