Парис Чайлдрес
Парис Чайлдрес
Партньорството между агенцията и бившия Country Business Development Manager на Google е част от стратегията на DDB Group да разшири портфолиото си от дигитални услуги и предоставя рядката за нашия пазар комбинация от оригинален криейтив и висококачествен performance marketing
Tribal Worldwide Sofia - една от най-успешните творчески агенции в страната, част от DDB Group, поема по нов път, разширявайки фокуса и портфолиото на услугите си. Освен ефективни и оригинални творчески решения, от днес агенцията ще предоставя на настоящите и бъдещите си клиенти и първокласен performance marketing под ръководството на бившия кадър на Google и добре познат международен експерт по дигитален маркетинг Парис Чайлдрес, който заемa позицията на Управляващ партньор в Tribal.

В новата си роля Чайлдрес ще продължава да споделя страстта си към дигиталния маркетинг и да вдъхновява компании от различни сектори да прегърнат дигиталната промяна. Чайлдрес пристига в България през 2005 г. и за кратко постига няколко значими успеха, като създаването на “Hop Online” - агенция за дигитален маркетинг с екип от 30 души, както и откриването на първия офис на Google у нас през 2015 г. “С голямо вълнение се присъединявам към Tribal и семейството на DDB. Това е естествена следваща стъпка за всички нас, а опитът ми показва, че пазарът определено е готов за такива иновативни агенции. Заедно имаме изключителния шанс да дадем истински тласък на бизнес растежа на нашите клиенти, като интегрираме ефективен маркетинг на световно ниво с изключителен творчески талант.”, заяви Чайлдрес.

Извънредните обстоятелства, като текущата ситуация на пазара, само увеличават значението на креативността. Tribal винаги са работили в дълбочина с всеки свой клиент, предлагайки таргетирани творчески стратегии. Трансформацията обаче ще позволи на агенцията да работи по-ефективно, следвайки още по-отблизо непрекъснатата промяна в поведението на хората, предлагайки на клиентите си решения като SEO, PPC, създаване на оригинално съдържание, специално за социалните мрежи.

“Това е напълно естествена еволюция за Tribal след седем години сериозни, последователни усилия и успехи”, казва досегашният Управляващ партньор Йордан Жечев, който продължава да бъде акционер и част от борда на агенцията. “С работата си за клиенти като “Теленор Унгария”, “Фолксваген”, “ТиБиАй банк”, Американското посолство в България и “Фондация Америка за България”, доказахме, че нашите проекти са адекватни не само в рамките на България, а и лесно намират международно признание и отзвук. Сега очакваме с нетърпение да отидем още по-далеч и да започнем да предоставяме услуги, които традиционно не се очакват от творческите агенции”, добавя Жечев.

Дигиталната експертиза на Tribal идва и с няколко нови попълнения в екипа. В него вече се включват експерти по дигитален анализ и ефективност от компанията на Чайлдрес “Hop Online” - Премиум партньор на Google, която управлява годишен бюджет от над 15 милиона долара за ефективна реклама в Google и Facebook.

“Вярвам, че този ход скоро ще се окаже едно от най-важните решения, които сме взимали за развитието ни в идващите месеци, дори години. Приветстваме Парис в нашата група и съм уверен, че той ще бъде безценен актив за нашите партньори. Заедно ще работим по всякакъв тип клиенти - от изцяло нови и незапознати с този вид решения, като ги водим до увеличаване на продажбите чрез ефективна реклама и изключителен криейтив, до по-опитни клиенти, нуждаещи се от оптимизация на стратегията си за ефективност, за да свалят разходите си по придобиване на клиенти и да увеличат ангажираността и продажбите в кампаниите си.”, заяви Ангелос Парасхакис, собственик на DDB Group в България.

За Tribal Worldwide Sofia

Tribal Worldwide Sofia e основана през 2013 г. като филиал на световната мрежа Tribal Worldwide и част от DDB Group България. Традиционно попада в класациите на най-добрите творчески агенции в страната, вероятно заради дългия списък от постижения и неща, които прави “за пръв” път на пазара. Това е първата българска агенция, работила за голям клиент извън българския пазар (“Теленор Унгария”). Първата агенция у нас, продуцирала документален филм в рамките на комуникационна кампания (“Най-сладкото” за Посолството на САЩ в България, част от официалната селекция на Международен София Филм Фест ’20.). От днес това е и първата българска творческа агенция, заложила performance marketing решения в основата на творческата си работа.